پوشاک مردانه

12 پیشنهاد خرید پیراهن هاوایی مشکی رنگ (+شیک)

خرید پیراهن هاوایی رنگ مشکی

لباس های مردانه تا چند سال پیش از نظر طراحی و رنگ محدودیت های زیادی داشت. در واقع ، با توجه به تاریخچه پیراهن هاوایی ، می توان گفت پیراهن مردانه هاوایی از مدت ها قبل تنها لباس خاص و جدید مردانه بوده که از رنگ بندی منحصر به فردی برخوردار بوده است. در این مطلب پرفروش ترین پیشنهادات خرید پیراهن هاوایی مشکی به شما معرفی می‌شود و چندین نکته برای انتخاب و پوشیدن بهتر آنها گفته می‌شود.

پیراهن هاوایی مردانه، سبکی از پیراهن های مردانه است که از هاوایی منشا گرفته است. این پیراهن ها لباس های یقه دار و دکمه دار هستند که معمولاً آستین کوتاه هستند و از پارچه های طرح دار ساخته می شوند.

پوشیدن پیراهن هاوایی به طور روزمره در محل کار معمول نیست ، اما می توان آن را در روزهای تعطیل پوشید و به مناطق گرم سفر کرد. پیراهن هاوایی نه تنها یک لباس راحتی است بلکه به عنوان یک لباس غیر رسمی اما تجاری در هاوایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

آخر هفته در هاوایی روز پوشیدن پیراهن هاوایی است. این رسم با تلاش برای تبلیغ پیراهن هاوایی آغاز شد و اکنون در بین مردم کاملاً رایج است.

رنگ های محبوب پیراهن هاوایی

همانطور که اشاره کردیم ، این پیراهن ها به دلیل رنگ و طرح های شاد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. پوشیدن پیراهن هاوایی هنوز بسیار پرطرفدار است و می تواند در مهمانی های دوستانه و سفرهای تابستانی سبکی شیک برای شما ایجاد کند، اما در پایان مهم این است که آن را با سایر رنگ ها ترکیب کنید. در واقع چون پیراهن هاوایی طرح دار و پر از اشکال مختلف است، اگر در تنظیم آن با رنگ های دیگر دقت نکنید، به احتمال زیاد ظاهر شما را گیج می‌کند.

علاوه بر این یافتن اکسسوری ای که به راحتی با این پیراهن ها ست شود دشوار به نظر می رسد و به همین دلیل خواندن ادامه این مقاله را به شما توصیه می کنیم. پس در ادامه به معرفی چند نمونه شیک و ارزان برای خرید پیراهن هاوایی مشکی و سیاه رنگ می‌پردازیم و در ادامه به دنبال تاریخچه پیراهن هاوایی، می خواهیم ترکیب رنگ محبوب پیراهن هاوایی را به شما معرفی کنیم و به شما بگوییم که چگونه می توانید با لوازم جانبی مختلف آن را راحت تر ست کنید.

خرید پیراهن هاوایی رنگ مشکی

پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل هاوایی کد GU-S                     غیر اصل

پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل هاوایی کد GU-S غیر اصل

  • قد: روی باسن
  • یقه: برگردان
  • آستین: کوتاه
  • مورد استفاده: اسپرت ، روزمره ، مهمانی
  • طرح: طرح‌دار
مشاهده توضیحات و قیمت + خرید از دیجی‌کالا
4.7/5 - (4 امتیاز)
12 پیشنهاد خرید پیراهن هاوایی مشکی رنگ (+شیک)
محصول موردپسند خود را پیدا نکردید؟!
محصولات پیشنهاد شده در بالا، همگی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات با ویژگی‌های مدنظر شما بودند. با این حال ممکن است شما از بین آن‌ها، محصول مورد پسند خود را نیافته باشید. کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و محصولات مرتبط بیشتری را در دیجی کالا مشاهده و انتخاب کنید :
مشاهده برترین محصولات مرتبط در دیجی‌کالا

تاریخچه پیراهن هاوایی

برای نگاهی دقیق تر به تاریخ پیراهن هاوایی و کمک به انتخاب خرید پیراهن هاوایی مشکی ، بیایید شروع محبوبیت آن را در ایالات متحده بررسی کنیم. در دهه 1930 ، وقتی پوشیدن این پیراهن ها مد شد ، مردم آمریکا سختی و اضطراب زیادی را تجربه می کردند. بسیاری از مردان بیکار بودند و بسیاری دیگر برای حفظ وضعیت شغلی خود تلاش کردند.

در همان زمان ، محبوبیت بدن سازی در میان مردان سر به فلک کشید و ممکن است متناقض به نظر برسد ، اما ناگهان پوشیدن پیراهن هاوایی در رنگ های شاد نیز مورد استقبال مردان قرار گرفت. لس آنجلس تایمز در سال 1936 با کنایه نوشت: “هنگام خرید پیراهن هاوایی ، بهتر است دو یا سه تا از آنها را بخرید ، زیرا دختر ، خواهر ، همسرتان یا حتی مادر شما به محض این که ببینند شما آنها را خریده اید، یک عدد از آن را از شما بگیرند!”. اما علی رغم این تبلیغات منفی ، آقایان هنوز این پیراهن ها را خریداری کردند. تا سال 1940 ، سازندگان پیراهن هاوایی بیش از 11 میلیون دلار در سال درآمد داشتند.

رنگ ها را با پیراهن هاوایی ست کنید

اگر پیراهنی هاوایی به رنگ های سبز ، قرمز ، آبی ، نارنجی و قهوه ای دارید ، می توانید آن را با شلوارهای کرم یا خاکی ست کنید. علاوه بر این می توانید از پیراهن هاوایی در رنگ های سفید ، کرم و خاکستری با رنگ های متضاد سیاه ، آبی یا زرشکی استفاده کنید.

از پیراهن هاوایی در مشکی ، قرمز تیره و به طور کلی تیره با شلوارک های تیره و رنگ یکدست یا شلوار جین آبی استفاده کنید. پیراهن های بنفش ، صورتی ، برنز ، خاکستری ، سبز و آبی هاوایی با شلوار مشکی یا سرمه ای کاملاً مناسب هستند.

پیشنهاد ما این است که به طور کلی می توانید تمام رنگ های پیراهن هاوایی را با یک شلوار جین یا شلوار خاکی ست کنید و عالی به نظر برسید.

یک پیراهن هاوایی با لوازم جانبی تنظیم کنید

بیشتر پیراهن های هاوایی گل های پررنگ و سایر طرح های هندسی شلوغ دارند که در سبک شما واقعاً برجسته هستند. برای انتخاب لوازم جانبی بد نیست تاریخچه پیراهن هاوایی را به خاطر بسپارید و سعی کنید چیزی را پیدا کنید که با رنگ و طرح پیراهن شما مطابقت داشته باشد. اگر فکر می کنید شلوارک های چهارخانه با پیراهن هاوایی زیبا به نظر می رسد ، پیشنهاد می کنیم در انتخاب خود تجدید نظر کنید. علاوه بر این پیشنهاد می کنیم پس از خرید پیراهن هاوایی مشکی در انتخاب شلوار و کفش از رنگ های ثابت و خنثی استفاده کنید. زیرا هنگام انتخاب سبک با پیراهن هاوایی ، باید پیراهن خود را در وسط قرار دهید.

اگر به هر دلیلی مجبور شدید کت خود را روی پیراهن خود بپوشید ، یک رنگ تیره مانند مشکی یا یک رنگ خنثی مانند سفید انتخاب کنید.

اگر قرار است از هر نوع گردنبند یا جواهرات نمادین دور گردن خود استفاده کنید ، توجه به تاریخچه پیراهن هاوایی ضروری است. از گذشته ، گردنبندهایی که با پیراهن های هاوایی می پوشیدند ، حلقه های گل صورتی یا زرد یا گردنبندهایی بودند که از مهره های قهوه ای گیاهی ساخته شده اند ، بنابراین اگر لوازم جانبی به سبک خود می خواهید با پیراهن هاوایی اضافه کنید ، بهتر است از طبیعت الهام بگیرید. در واقع ، پیراهن هاوایی به سبک نیازی به رقیب ندارد و شما باید لوازم جانبی خود را با توجه به سابقه لباس خود انتخاب کنید.

یک پیراهن هاوایی با کفش ست کنید

صرف نظر از سبک پیراهن ، با خیال راحت می توانیم فرض کنیم که پیراهن هاوایی چاپی رنگارنگ و گلدار دارد. مهمترین نکته در پوشیدن پیراهن هاوایی و داشتن استایل خوب و شیک انتخاب کفش است. یک صندل خانگی زیبا و راحت می تواند در سفرهای ساحلی همراه خوبی برای شما باشد.

اما در انتخاب لوازم جانبی دیگر مانند گیره یا بدلیجات بزرگ باید مراقب باشید. ایده اصلی استفاده از لوازمی است که مکمل یکدیگر باشند و برای توجه بیشتر با پیراهن شما رقابت نکنند.

در نتیجه ، هنگام انتخاب کفش باید از قوانین رنگ آمیزی شلوار خود استفاده کنید. کفش های شما باید ساده و در رنگ های خنثی باشد ، به عنوان مثال سفید ، سیاه و قهوه ای تیره انتخاب های خوب و کاربردی خواهد بود. به طور معمول شما باید یک سبک تابستانی داشته باشید بنابراین صندل های چرمی انگشتان یا کفش های مردانه کالج می توانند گزینه های خوبی برای شما باشند.

یک پیراهن هاوایی را با کیف تنظیم کنید

انتخاب کیف دستی و جواهرات یکی دیگر از مواردی است که در هنگام راه اندازی پیراهن هاوایی مورد توجه قرار می گیرد. در این حالت به شما توصیه می کنیم تاریخ پیراهن هاوایی را در نظر بگیرید تا بتوانید سبک خاص تری برای خود ایجاد کنید.

به طور کلی کیف های دستی رنگی یا کیف های دست ساز با لوازم جانبی رایج در مناطق گرمسیری می تواند یک انتخاب شیک و هوشمندانه باشد. بهتر است کیفیتی را انتخاب کنید که حداقل یکی از اصلی ترین رنگهای استفاده شده در پیراهن شما را داشته باشد. البته در پایان همه چیز به سلیقه و وضوح شما در انتخاب رنگ برمی گردد.

اگر می خواهید پس از خرید پیراهن هاوایی مشکی از ساعت ، دستبند یا انگشتر استفاده کنید ، ساعت هایی با بند چرمی ، دستبند چرمی و انگشترهای طلا را به شما پیشنهاد می دهیم. در واقع ، اگر می خواهید پیراهن هاوایی خود را با لوازم فلزی ست کنید ، لوازم جانبی طلا انتخاب خوبی است.

پیراهن هاوایی را با چه شلواری بپوشیم؟

در تاریخ پیراهن هاوایی ، این لباس یک لباس مردانه است و از آنجا که پیراهن هاوایی یک لباس محبوب برای مردان شیک پوش است. سوال بعدی این است که پیراهن هاوایی را با چه شلواری بپوشیم؟

اگر در مسافرت و تعطیلات هستید و به دنبال سبکی راحت با استفاده از پیراهن هاوایی هستید ، اولین و آسان ترین راه برای داشتن استایل شیک و راحت با پیراهن هاوایی پوشیدن آن با شورت های سفید ، کرم و خاکی است. رنگ های خنثی و روشن به راحتی با هر رنگ پیراهن هاوایی ست می شوند ، خنک تر هستند و شیک تر به نظر می رسند.

اما اگر می خواهید کمتر در چشم باشید ، پیشنهاد می کنیم از یک پیراهن هاوایی با رنگ زمینه تیره استفاده کنید که به راحتی می توانید آن را با شورت مشکی و سرمه ای ست کنید. البته یک رنگ خنثی دیگر که با پیراهن هاوایی بسیار مطابقت دارد شلوار جین است. پوشیدن شلوار جین کوتاه به شما امکان می دهد پیراهن هاوایی را در رنگ های مختلف درست کنید و به راحتی با آنها ست کنید.

با توجه به سابقه پیراهن هاوایی ، البته نباید فکر کنید که فقط می توانید این پیراهن را با شلوارک و در سفر بپوشید. پوشیدن پیراهن هاوایی با شلوار نیز در محیط های غیررسمی و دوستانه معمول است.

به عنوان مثال ، ما گفتیم که در هاوایی ، همه هنوز در تعطیلات رسمی ، به خصوص جمعه ها ، پیراهن هاوایی می پوشند. البته این روزها کارمندان سعی می کنند از پیراهن های روشن یا تیره استفاده کنند تا برای محیط کار محافظه کارانه مناسب تر باشند.

برای پوشیدن شلوار مردانه با پیراهن هاوایی توصیه می کنیم از شلوار کتان رنگی استفاده کنید. اولویت خرید با رنگهای کرم و خاکی است ، اما می توانید شلوار خود را با توجه به رنگ زمینه پیراهن هاوایی نیز تهیه کنید.

شلوارهای پارچه ای با پارچه های بسیار نازک یا لنین گزینه های بسیار مناسبی برای ست کردن با پیراهن هاوایی هستند. این شلوارها که معمولاً با بند بسته می شوند و نیازی به کمربند ندارند ، سبک خاصی را برای شما ایجاد می کنند و باعث می شوند پیراهن شما توجه بیشتری را به خود جلب کند.

اما به طور کلی اگر در کمد لباس خود شلوار کتان مشکی یا سفید دارید ، می توانید اولین پیراهن هاوایی خود را بخرید و نگران این نباشید که چه شلواری را با پیراهن هاوایی بپوشید.

از یک تا پنج (راست به چپ) به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا