پوشاک زنانه

35 پیشنهاد خرید مانتو حریر ارزان (+شیک)

مانتو حریر ارزان از کجا بخرم ؟

حریر پارچه‌ای مناسب برای دوخت مانتو است و به دلیل نرمی و نازکی آن معمولاً در فصول گرم در تولید مانتو استفاده می‌شود. شما عزیزانی که در این صفحه هستید، احتمالاً به دنبال خرید مانتو حریر ارزان قیمت و با کیفیت هستید؛ این مطلب دقیقاً برای شماست و پس از مقدمه‌ای کوتاه، پرفروش‌ترین مدل‌های مانتو حریر با قیمت ارزان و مناسب را معرفی کرده‌ایم.

مانتو حریر چیست ؟

مانتو حریر به دلیل جنسیت نرم و راحت آن، همیشه بیشترین طرفدار را در تابستان و پاییز دارد و از مدل های مانتو تابستانی و مانتو پاییزی است. به خصوص افرادی که علاوه بر خنکی این مانتوها، به دنبال با کلاس بودن نیز هستند.

مانتوهای حریر بخشی از بازار مد هستند. به همین دلیل است که انواع و مدل مانتوهای ساخته شده از ابریشم و ویسکوز روز به روز در حال افزایش است. تنوع این مانتوها در دنیای مد رو به افزایش است.

از جمله مهمترین و بهترین انواع مانتوهای ابریشمی که امروزه متنوع و مد شده است، می توان به مانتو مدل جلو باز، بلند و کوتاه ، اسپرت ، چند تکه ، مانتوهای آستین دار و یقه ابریشمی و … اشاره کرد.

گرمای تابستان، فقط با مدل مانتو حریر ارزان و تابستانی قابل تحمل است. اگر با نرمی و ضخامت کم پارچه حریر آشنا هستید، به خوبی می دانید که مانتو با بافت ابریشمی و ظریف خود گزینه بسیار جالب و مطلوبی برای گذراندن تابستان است.

پارچه ابریشم یکی از پارچه های بسیار نازک و سبک است که لطافت زیادی دارد. در گذشته از پارچه های حریر به عنوان پارچه اطلسی نیز یاد می‌شد و بسیاری از مردم حریر را نوعی ابریشم می دانستند. اما با معرفی انواع و اقسام مختلف حریر مانند ابریشم ، طبقه بندی دو نوع پارچه ابریشم و حریر برای همیشه از هم جدا شد.

خرید مانتو حریر ارزان

رویه زنانه مدل 610 - 323

رویه زنانه مدل 610 - 323

  • طرح: ساده
  • قد: روی زانو
  • نحوه بسته شدن: جلو باز
  • مورد استفاده: روزمره ، مهمانی ، اداری و رسمی
مشاهده توضیحات و قیمت + خرید از دیجی‌کالا
3.3/5 - (3 امتیاز)
35 پیشنهاد خرید مانتو حریر ارزان (+شیک)
محصول موردپسند خود را پیدا نکردید؟!
محصولات پیشنهاد شده در بالا، همگی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات با ویژگی‌های مدنظر شما بودند. با این حال ممکن است شما از بین آن‌ها، محصول مورد پسند خود را نیافته باشید. کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و محصولات مرتبط بیشتری را در دیجی کالا مشاهده و انتخاب کنید :
مشاهده برترین محصولات مرتبط در دیجی‌کالا

اما چه نوع مانتویی باید زنان و دختران محترم با قد و هیکل متفاوت بپوشند؟

در خرید مانتو حریر ارزان یا هر مدل مانتویی باید به چند نکته مهم توجه کنید که ادامه بیان می‌شود.

خانمهای قدبلند مانتوی تا زانو بپوشید. کت ها و شلوارهای یک رنگ که قد بلندی را نشان می دهند برای خانم های قد بلند توصیه نمی شود. یک کت بسیار کوتاه ، پاها را بلندتر نشان می دهد. یک کت گشاد که باعث بزرگتر به نظر رسیدن بدن می شود برای افراد قد بلند زیبا نیست ، مدل کمر باریک انتخاب خوبی است.

خانمهای کوتاه قد : مانتویی با نوارهای باریک عمودی ارتفاع بلندتری را نشان می دهد. زنان کوتاه قد نباید کت خیلی بلندی بپوشند ، زیرا کوتاهتر به نظر می رسند. اگر مانتو تا زانو باشد ، قد خانم های ریز قد بلندتر خواهد بود. مدل های شل ، چین و چروک و چین و چروک اندام ها را چاق و کوتاه نشان می دهد. کت های ساده و تنگ بدن زنان کوتاه قد را زیبا می کند.

زنان چاق و بزرگ : این خانمها باید مانتویی به اندازه تنش خود بپوشند. کتهای راه راه عمودی اندام زنان چاق را کشیده و لاغرتر نشان می دهد اما نوارهای افقی توصیه نمی شود. کشش و ستون فقرات کمر نیز چاقی فرد را نشان می دهد. توصیه می شود که زنان بزرگ از مانتوی جیب دار روی مانتو استفاده نکنند. کت بسیار کوتاه باعث می شود فرد چاق و کوتاه به نظر برسد. زنان چاق با کت هایی که شکاف های جانبی دارند ، راحتتر حرکت می کنند. پوشیدن مانتو با دامن کلوش یا A شکل نیز مورد مناسبی برای این دسته از خانم ها است.

خانمهایی که شکم بزرگ دارند : این گروه از خانم ها می توانند از مدل چپ و راست استفاده کنند ، جایی که یک طرف مانتو در طرف دیگر قرار گرفته و شکم را بپوشاند. پوشیدن جلیقه باعث ایجاد چین و چروک در شکم می شود و بزرگتر به نظر می رسد. البته کت های جیب دار ، چین دار و چین دار در وسط گزینه مناسبی برای این دسته از خانم ها نیست.

خانمهایی با پستان بزرگ : پوشیدن و خرید مانتو حریر ارزان و مانتویی با قسمت بالاتنه شل باعث می شود سینه ها کوچکتر به نظر برسند. توصیه می شود که این خانم ها از کت هایی که دو طرف آن دکمه دارد استفاده نکنند. اگر روسری رنگارنگ و کفشی زیبا با کت بپوشید ، توجه دیگران را از سینه خود منحرف خواهید کرد. پالتویی که جیبش روی سینه است ، توجه ها را به خود جلب می کند.
استفاده از مانتوهای چین دار و چین دار برای زنان بزرگ سینه روش خوبی برای حواس پرتی دیگران است.

زنانی که پستان کوچک دارند باید چه کاری انجام دهند؟ کت های متوسط ​​یا روشن با شلوارهای ساده و ساده مورد قابل توجهی برای خانم هایی با سینه های کوچک و اندام گلابی شکل است. مانتویی با تزیینات روی سینه یا آنهایی که زیر پستانها جمع شده است ، برای این گروه از خانمها توصیه می شود. پارچه های بافت براق باعث بزرگتر نشان دادن سینه ها نیز می شود ، کت هایی که روی سینه دکمه دارند یا دارای تزئیناتی مانند: گلدوزی و گلدوزی به این گروه اضافه شوند.

خانمهایی با شانه های گشاد : برش های مربعی ، پف شانه و آستین و همچنین کف زدن برای افرادی که شانه های گشاد دارند مناسب نیست. پوشیدن و خرید مانتو حریر ارزان و مانتویی با کمر باریک می تواند مقداری پف در دامن ایجاد کرده و شانه ها و پایین تنه را متعادل کند. مانتوهایی با آستین ساده یا سارافون عرض شانه کمتری دارند. البته پارچه های برهنه نیز مناسب هستند. مانتوهای ساخته شده از پارچه های طرح دار و مدل های شلوار جین ، شلوار و جیب های روی سینه گزینه های مناسبی برای خانم های بدون برآمدگی و اندام صاف است. اگر می خواهید شیک و متمایز باشید ، سعی کنید کت خود را در زانو یا 15 سانتی متر زیر آن نگه دارید.

شاید بپسندید : خرید مانتو زنانه بلند شیک

از یک تا پنج (راست به چپ) به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
3.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا