پوشاک زنانه

36 پیشنهاد خرید لباس خواب ارزان قیمت زنانه [فانتزی] + جذاب

لباس خواب ارزان زنانه از کجا بخرم ؟

با خرید لباس خواب ارزان قیمت به صورت اینترنتی و آنلاین، خرید با قیمت‌های ارزان‌تری را تجربه می‌کنید. لباس خواب (که به آن لباس شب، لباس شبانه یا لباس اتاق راحتی نیز گفته می‌شود) لباسی است که برای پوشیدن در خواب طراحی شده است. سبک لباس خواب ممکن است در فصول مختلف متفاوت باشد، ولی اکثراً لباس خواب نخی، نرم و راحت پوشیده می‌شود. اغلب لباس‌های خواب به علت پارچه توری و بدن نما، از نظر بصری جذاب و سکسی هستند.

در این صفحه تلاش کرده‌ایم پرفروش‌ترین لباس‌های خواب زنانه و دخترانه را معرفی کنیم و آن‌ها را در بازه‌های قیمتی مختلف، طبقه‌بندی کنیم تا با توجه به مبلغی که قصد دارید هزینه کنید، تصمیم‌گیری راحت‌تر و خریدی لذت‌بخش داشته باشید.

خرید لباس خواب ارزان قیمت زنانه

برای مشاهده پرفروش‌ترین مدل‌های لباس خواب زنانه ارزان قیمت با توجه به بودجه موردنظر خود، روی لینک‌های زیر کلیک کنید یا مدل‌های پیشنهادی را در ادامه مشاهده کنید:

4.5/5 - (2 امتیاز)
36 پیشنهاد خرید لباس خواب ارزان قیمت زنانه [فانتزی] + جذاب
محصول موردپسند خود را پیدا نکردید؟!
محصولات پیشنهاد شده در بالا، همگی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات با ویژگی‌های مدنظر شما بودند. با این حال ممکن است شما از بین آن‌ها، محصول مورد پسند خود را نیافته باشید. کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و محصولات مرتبط بیشتری را در دیجی کالا مشاهده و انتخاب کنید :
مشاهده برترین محصولات مرتبط در دیجی‌کالا

لباس خواب راحتی یا لباس شب به گروهی از لباس‌ها گفته می‌شود که برای راحتی فرد هنگام خواب تولید می‌شوند و معمولاً این لباس‌ها تا حدودی بلندتر از پیراهن‌های معمولی هستند و برای راحتی فرد برای خوابیدن بدون هیچ لباسی طراحی و دوخته می‌شوند.

چه لباس خوابی مناسب من است ؟

اگر دارای اندامی‌ ظریف و قد نسبتا کوتاهی دارید :

بهتر است که جنس لباس شما از ابریشم و یا از ساتن باشد و اگر دارای بالاتنه ظریف و کوچکی هستید، بهتر است لباس خواب شما از ناحیه‌ی بالایی و در قسمت قفسه‌ی سینه‌تان باز باشد و پوشش سختی نداشته باشد چون معمولاً توصیه میشود به هنگام خواب لباسی بپوشید که از ناحیه‌ی قفسه باز باشد تا بتوانید به هنگام خواب به راحتی نفس بکشید و حتما به هنگام خواب لباس زیرخود را باز کنید تا راحت باشید.

اگر قد بلندی دارید اما لاغر هستید :

شما می‌توانید از لباس‌هایی استفاده کنید که نسبت به لباس‌های خواب دیگر دارای جنسی کمی‌ ضخیم‌تر باشند؛ البته کمی‌. البته شما هم میتوانید از لباس‌هایی استفاده کنید که دکلته باشند (قسمت بالای سینه آن‌ها باز باشد) و بهتر است لباس‌هایی بپوشید که راه راه افقی و‌یا طرح‌های افقی دارند.

اگر چاق هستید و قدی کوتاه دارید :

از لباسی استفاده کنید که کمی‌ آزادتر باشد، اما نه خیلی گشاد که در این لباس گم شوید و در خواب لباس‌تان به دست و پای‌تان بپیچد.

قبل از خرید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

لباس خواب راحت

مهم ترین ویژگی خرید لباس خواب ارزان خوب، راحتی آن است. راحتی هر لباس برای هر فردی متفاوت است. از خود بپرسید که دوست دارید کدام یک از موارد زیر را در خرید لباس خواب ارزان خود داشته باشید: یک جیب، یک دکمه، یک یقه بلند، یک پارچه نخی؟ همچنین کش شلوار را حتما چک کنید تا حتی به مقدار کم تنگ و اذیت کننده نباشد.

پارچه لباس خواب

لباس خواب از پارچه های مختلفی تهیه می شود. پارچه ای را انتخاب کنید که با سبک زندگی شما مطابقت دارد. پارچه نخی یکی از رایج ترین پارچه ها است؛ زیرا هم خنک و هم سبک است. به یاد داشته باشید که پارچه نخی گرمای بدن را حفظ نمی کند و ممکن است دمای بدن را در فصول سرد سال کاهش دهد. پارچه پشمی نیز در هوای گرم مفید نیست. بهترین انتخاب پارچه ابریشمی است.

سایز لباس خواب

در صورت خرید لباس خواب ارزان اینترنتی حتما جدول سایزبندی همان سایت را بررسی کنید. به یاد داشته باشید که تیپ بدنی نیز در خرید شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. مثلا کسانی که اندام سیبی شکل دارند باید لباس خواب با شلوار فاق بلند بخرند و کسانی که اندام گلابی شکل دارند باید شلوار فاق کوتاه بپوشند. هر لباس خواب ابریشمی برای اندام های ساعت شنی مناسب است.

مدل لباس خواب

توجه به راحتی لباس خواب باعث نمی شود از استایل و زیبایی آن غافل شویم. مدل و طرح پارچه لباس خواب شما می تواند نشان دهنده شخصیت شما باشد. اگر از سادگی لذت می برید و شخصیتی آرام دارید، به سراغ لباس خواب بدون طرح بروید و اگر شاد و اهل معاشرت هستید، می توانید از لباس خواب رنگارنگ استفاده کنید. همه چیز به سلیقه شما برمی گردد.

ماندگاری لباس خواب

لباس خواب با لباس های دیگر متفاوت است زیرا قرار است برای مدت طولانی از آن استفاده کنید و معمولا دیر خراب می شود. برای اینکه لباس خوابتان کهنه نشود قبل از خرید لباس خواب ارزان، به کیفیت دوخت آن توجه کنید. همچنین مراقب باشید که لبه های آن خراشیده نشود. همچنین از خرید لباس خواب ارزان که از پارچه های مصنوعی استفاده می کنند، خودداری کنید.

مراقبت از لباس خواب

لباس خواب نیاز به شستشوی مداوم دارد، بنابراین باید به آرامی با آن رفتار کنید و یک سری نکات را در نظر بگیرید. پارچه ها قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند اما پارچه های ظریف مانند ابریشم باید با دست شسته شوند. زمانی که برای مراقبت از لباس خواب خود صرف می کنید، با کیفیت و دوام آن لباس خواب برابری می کند.

لباس خواب فانتزی زنانه

لباس خواب های فانتزی به لباس خواب هایی گفته می شود که خانم ها از آن برای افزایش میل همسر یا شریک جنسی خود استفاده می کنند و باعث می شوند فرد مقابل با اشتیاق بیشتری با او رابطه برقرار کند و از رابطه با او راضی باشد. اگر می خواهید در مورد خرید لباس خواب ارزان فانتزی بیشتر بدانید و نمونه عکس های بیشتری در مورد لباس خواب فانتزی ببینید و همچنین برای خرید لباس خواب فانتزی، کلیک کنید.

در این مطلب سعی کردیم به شما در خرید اینترنتی لباس خواب زنانه ارزان قیمت ولی با کیفیت مناسب کمک کنیم. خوشحال خواهیم شد نظرات خود در مورد مطلب یا پیشنهاداتتان را برای بهبود این مقاله در قسمت دیدگاه‌ها قرار دهید. همچنین می‌توانید تجربه خود از خریدتان را با دیگر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید.

از یک تا پنج (راست به چپ) به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا