پوشاک مردانه

17 مدل کاپشن خلبانی ارزان و اسپرت [پرفروش] + خرید

معرفی چند مدل کاپشن خلبانی ارزان و شیک

خرید کاپشن خلبانی ارزان مردانه

اگر به دنبال خرید کاپشن خلبانی ارزان مردانه هستید باید به سلیقه شما تبریک گفت! کاپشن خلبانی به انواعی از کاپشن‌ها گفته می‌شود که معمولاً کوتاه‌تر از سایر کاپشن‌ها هستند و معمولاً تا کمر طول دارند؛ این کاپشن‌ها که زیپ دار هستند، دارای سر آستین کش‌باف هستند و برخی مدل‌های آن کلاه دارند. این کاپشن‌ها در بین مردان محبوبیت بالایی دارند و لباس مناسبی برای فصول سرد هستند. راه‌های مختلفی برای ست کردن یک استایل شیک و اسپرت یا رسمی برای کاپشن خلبانی وجود دارد.

کاپشن خلبانی از کجا بخرم ؟

دایان شاپ

اگر خوش‌شانس باشید، و زمانی که روی دکمه زیر کلیک می‌کنید، کاپشن‌های خلبانی در دایان شاپ موجود باشند، می‌توانید یک کاپشن خلبانی زیبا و ارزان قیمت بخرید. با این حال اگر کاپشن مورد نظر خود را پیدا نکردید، چند روز دیگر باز هم مجدداً لینک زیر را بررسی کنید؛ شاید کاپشن خلبانی جدیدی موجود شده باشد :

مشاهده و سفارش انواع کاپشن خلبانی در دایان شاپ

خرید کاپشن خلبانی ارزان از دایان شاپ

دیجی کالا

کاپشن‌های خلبانی به سختی در دیجی‌کالا پیدا می‌شوند؛ با این حال ما سعی کردیم صفحه‌ای از فروشگاه دیجی‌کالا را که احتمال بیشتری دارد یک کاپشن خلبانی مناسب برای خودتان پیدا کنید، برایتان قرار دهیم. برای مشاهده انواع کاپشن‌های با ویژگی‌های یک کاپشن خلبانی در دیجی‌کالا روی دکمه زیر کلیک کنید :

مشاهده کاپشن‌های خلبانی و شبیه در دیجی کالا

خرید کاپشن خلبانی اسپرت از دیجی کالا

 

ویژگی های کاپشن خلبانی

در حال حاضر این مدل کاپشن خلبانی مد روز بوده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. کاپشن خلبانی نوعی از کاپشن ها کوتاه بوده که قد آن تا کمر است و یقه آنها نیز کوتاه است. وزن کاپشن خلبانی عمدتاً سبک بوده و دارای راحتی خاصی می‌باشد.

آستر داخلی آن اغلب با الیاف پشم شیشه پوشیده شده است که باعث حفظ دمای بدن در دماهای پایین می‌باشد. سر یقه، سر آستین‌ها و قسمت پایینی کاپشن، کشباف کار شده است.

این کاپشن با توجه به طراحی خاص نظامی که متناسب با نیاز خلبانان نظامی طراحی شده، امکانات ویژه‌ای در اختیار فرد می‌گذارد. از جمله در برخی موارد مجهز بودن به جیب های جانبی رو بازو، جیب های داخلی، جیب های مخفی، فضای نصب تجهیزات و بافت تمام کشی کمر و سرآستین که کاپشن را بدون مزاحمت روی بدن فیکس می‌کند.

لایه بیرونی کاپشن از پوشش شمعی ساخته شده، ضدآب است و در مقابل نفوذ آلودگی نیز مقاومت مناسبی دارد. عایق داخلی آن برای گرم کردن بدن از جنس پشم شیشه است که بدن را نسبتا خوب گرم می کند.

حس خوبی توی این کاپشن‌ها هست و واقعا گرمه. به نسبت قیمتش حرف نداره و واقعا میرزه نظر یکی از خریداران

خرید کاپشن خلبانی اسپرت

در فصول خیلی سرد سال می توانید روی گرمادهی کاپشن خلبانی حساب باز کنید. پس با خرید یکی از مدل های سبز، مشکی یا سفید آن استایل ویژه ای را همراه با آرامش تجربه کنید. برای خرید کاپشن خلبانی ارزان که به اسم کاپشن پلیسی نیز شناخته می‌شود، روی عبارت زیر کلیک کنید :

 

دسترسی سریع :

بیشتر ببینید :

4.7/5 - (4 امتیاز)
17 مدل کاپشن خلبانی ارزان و اسپرت [پرفروش] + خرید
محصول موردپسند خود را پیدا نکردید؟!
محصولات پیشنهاد شده در بالا، همگی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات با ویژگی‌های مدنظر شما بودند. با این حال ممکن است شما از بین آن‌ها، محصول مورد پسند خود را نیافته باشید. کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و محصولات مرتبط بیشتری را در دیجی کالا مشاهده و انتخاب کنید :
مشاهده برترین محصولات مرتبط در دیجی‌کالا
از یک تا پنج (راست به چپ) به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا