ساعت مچی

خرید ساعت مچی ست دونفره ارزان قیمت [آپدیت 1401]

معرفی بهترین فروشگاه ها و بررسی قیمت ها

پوشیدن لباس‌های ست و خرید ساعت ست زنانه و مردانه ، می‌تواند نشانه‌ی یک رابطه‌ی صمیمانه و هماهنگ باشد. شاید خرید ساعت مچی ست دونفره ارزان قیمت کمی فانتزی به نظر برسد، اما کمی فانتزی بودن نیز می‌تواند یکی از جالب‌ترین چیزها در یک رابطه باشد. یک ساعت بزرگ‌تر برای شوهر و یک ساعت کوچک‌تر برای خانم؛ یکی مردانه‌تر و دیگری احتمالاً با تزئینات بیشتر؛ هر دو در طرح های مشابه در یک جعبه؛ این بهترین چیزی است که می‌توانید به دست بیاورید.

در این مطلب سعی کرده‌ایم به شما کمک کنیم تا با توجه به بودجه خود، لیستی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین خرید ساعت مچی ست را معرفی کنیم و شما را برای یک انتخاب دقیق و خریدی لذت‌بخش آماده کنیم. ملاک اصلی این لیست بازه‌های قیمتی کم تا زیاد است تا بتوانید بر اساس بودجه خود تصمیم بهتری بگیرید.

خرید ست ساعت مچی زیر ۲۰۰ هزار تومان

هرچند با این قیمت نمی‌توان انتظار ساعت‌های اصل و مارک‌دار را داشت ولی می‌توان با هزینه‌ای مناسب، یک ست ساعت مچی ارزان با کیفیت خوب و دوام قابل قبول تهیه کرد.

دایان شاپ

در این بازه قیمتی، شاید بتوان گفت دایان شاپ بهترین انتخاب برای خرید ساعت ست زنانه و مردانه ارزان است. دلیل این ادعا تنوع بالای محصولات است؛ در این فروشگاه می‌توانید تنوع زیادی از ساعت‌های مچی ست را با قیمت مناسب و زیر ۲۰۰ هزار تومان پیدا کنید. به علت تنوع بالای ساعت‌ها، تصمیم‌گیری برای سلیقه‌های مختلف آسان‌تر می‌شود.

دیگر مزایا

  • امکان پرداخت درب منزل
  • گارانتی سه روزه بازگشت کالا
  • پشتیبانی مناسب

معایب

  • ناموجود شدن سریع برخی کالاها

مشاهده پرفروش‌ترین ساعت‌های ست دایان‌شاپ

دیجی کالا

دیجی کالا معتبرترین و پرطرفدارترین فروشگاه اینترنتی ایران است. در این بازه قیمتی تعدادی ست ساعت مچی دونفره شیک و مناسب در این فروشگاه بزرگ وجود دارد ولی به تعداد ساعت‌های ست زوج فروشگاه دایان شاپ نیست. با این حال شاید خیلی‌ها خرید ست ساعت مچی زنانه و مردانه را از دیجی کالا که فروشگاه معروف‌تری است ترجیح بدهند.

مزایا

  • امکان پرداخت درب منزل
  • گارانتی هفت روزه بازگشت کالا
  • پشتیبانی عالی

معایب

  • گاهی طولانی شدن زمان آماده‌سازی و ارسال سفارشات

مشاهده پرفروش‌ترین ساعت‌های ست دیجی‌کالا

میهن استور

برای خرید ساعت مچی ست دونفره ارزان قیمت یک فروشگاه معتبر دیگر هم وجود دارد که قیمت‌های پایین‌تری هم دارد. تعداد ساعت‌ها زیاد نیست ولی در این بین ممکن است ساعتی نظر شما را به خود جلب کند. میهن استور از فروشگاه‌های قدیمی است و اعتبار بالایی دارد.

مزایا

  • 10 درصد تخفیف در پرداخت آنلاین
  • امکان پرداخت درب منزل
  • گارانتی هفت روزه بازگشت کالا
  • پشتیبانی خوب

معایب

  • ساده بودن طرح ساعت‌ها

مشاهده ساعت‌های ست میهن استور

ست ساعت مچی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان

شاید با توجه به عنوان این مطلب، نتوان این بازه را چندان ارزان در نظر گرفت؛ ولی در این بازه قیمتی می‌توان ساعت‌های باکیفیت‌تری پیدا کرد. اگر تمایل به صرف اندکی هزینه بیشتر در قبال دریافت ساعتی با کیفیت بهتر دارید، ساعت‌های ست این دسته را از فروشگاه دیجی کالا مشاهده کنید :

مشاهده ساعت‌های ست ۲۰۰-۵۰۰ هزارتومانی

ساعت مچی دونفره گران‌تر از ۵۰۰ هزار تومان

هرچند ساعت‌های این بازه قیمتی اصلاً ارزان نیستند و شاید متناسب با محتوای این مطلب نباشد ولی برای تکمیل مطلب و جامع بودن آن، لینک پرفروش‌ترین ساعت‌های اورجینال هم در ادامه قرار گرفت. ساعت‌های این محدوده قیمتی عمدتاً اصل و مارک‌دار هستند. پس اگر می‌خواهید یک ست ساعت مچی زوج اورجینال بخرید، روی دکمه زیر کلیک کنید :

مشاهده ست ساعت‌های اورجینال

جمع بندی

در این مطلب برای خرید ساعت ست ارزان و شیک چند فروشگاه و چند بازه قیمتی را معرفی کردیم. اگر به دنبال فروشگاهی برای خرید ساعت ست ارزان با تنوع خوب هستید، پیشنهاد ما دایان شاپ است که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم. ولی اگر می‌خواهید بیشتر هزینه کنید و یا به دنبال ساعت‌های مارک‌دار هستید، دیجی‌کالا فروشگاه مناسب شماست. زیاد تردید نداشته باشید و با خیال آسوده تصمیم بگیرید.

در قسمت نظرات می‌توانید سوالات خود را بپرسید یا تجربیات خود را از خرید اینترنتی ساعت مچی ست با ما به اشتراک بگذارید.

 

4.2/5 - (4 امتیاز)
خرید ساعت مچی ست دونفره ارزان قیمت [آپدیت 1401]
محصول موردپسند خود را پیدا نکردید؟!
محصولات پیشنهاد شده در بالا، همگی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات با ویژگی‌های مدنظر شما بودند. با این حال ممکن است شما از بین آن‌ها، محصول مورد پسند خود را نیافته باشید. کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و محصولات مرتبط بیشتری را در دیجی کالا مشاهده و انتخاب کنید :
مشاهده برترین محصولات مرتبط در دیجی‌کالا
از یک تا پنج (راست به چپ) به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
4.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا