ساعت هوشمندلوازم جانبی

بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور [آپدیت 2023] + ویدیو

بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور

ساعت هوشمند سیم کارت خور یا به عبارتی واچ‌فون یا تلفن ساعتی (Watch Phone) یکی از گجت‌ها و فناوری‌های جدید و به روز است که به دلیل کاربردهای زیاد و ارزش خرید عالی، طرفداران زیادی دارد. در این مطلب از شیکس‌مد سعی کرده‌ایم چند مدل از بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور را به شما معرفی کنیم و راهنمای خرید شما تا خریدی ساده، مطمئن، دقیق و لذت‌بخش باشیم.

ساعت هوشمند سیم کارت خور

به طور کلی ساعت هوشمند سیم کارت خور دارای امکاناتی مثل قابلیت نصب سیم کارت و قابلیت مکالمه مستقیم هستند و نه تنها برای کسانی که اغلب فراموش می‌کنند گوشی تلفن خود را همراه خود ببرند، بلکه برای همه‌ی دوست‌داران تکنولوژی می‌تواند یک انتخاب مناسب یا حتی یک هدیه‌ی جذاب باشد.

در ادامه چند مدل با کیفیت ساعت هوشمند با قابلیت نصب سیم کارت معرفی می‌شود که می‌توانید به سادگی آنها را از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا خرید کنید :

پرفروش‌ترین : ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

ساعت هوشمند سیم کارت خور رجیستر شده

این ساعت هوشمند برای هم آقایان و هم خانم‌ها مناسب است. علاوه بر قابلیت نصب سیم کارت و قابلیت مکالمه مستقیم، دارای صفحه نمایش رنگی و لمسی نیز می‌باشد. این ساعت زیبا هم در موقعیت‌های رسمی و هم در استفاده روزمره کاربرد دارد. فرم صفحه آن مستطیل بوده و جنس بدنه آلومینیوم و جنس بند سیلیکونی است. این ساعت قابلیت اتصال بلوتوث به انواع گوشی‌های موبایل را دارد و دارای حسگر گام شمار نیز می‌باشد. این ساعت پشتیبانی از زبان فارسی نیز دارد. وزن 65 گرمی و ابعاد 12×35×42 میلی‌متر از ویژگی‌های فیزیکی این ساعت هوشمند است.

  • امتیاز  3.8  از 5 توسط 2312 رأی و پیشنهاد شده توسط بیش از 999 نفر از خریداران
  • رنگ‌های قابل انتخاب : مشکی، سفید، صورتی، رزگلد، قرمز، آبی، نقره‌ای مات، طلایی

شرکت مودیو (Modio) یکی از زیر مجموعه‌های شرکت معتبر جی تب (G-tab) چین و از شرکت‌های مطرح و زبانزد در کیفیت بالا و قیمت پایین محصولات خود می‌باشد. این ساعت هوشمند برند مودیو، قابلیت نصب برنامه اندرویدی روی گوشی شما را دارد و پس از نصب برنامه، امکان نمایش نوتیفیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی، پاسخ دادن به تماس‌های ورودی به گوشی، نمایش و پاسخ به پیامک‌های گوشی، قابلیت ضدسرقت و … برای آن فراهم می‌شود.

مشاهده نظرات، قیمت و خرید از دیجی کالا

در ادامه ویژگی‌های مثبت و منفی که توسط خریداران این ساعت ذکر شده است را مشاهده می‌کنید :

ویژگی‌های مثبت :

  • امکان نصب سیمکارت و مموری
  • طراحی ساخت زیبا
  • بلوتوث قابل اعتماد
  • بسته بندی فوق العاده خوب
  • قابلیت اتصال به دوربین گوشی
  • قیمت پایین
  • دارای حالت پرواز
  • پشتیبانی از زبان فارسی

ویژگی‌های منفی :

  • ضد آب نبودن
  • باتری نه چندان قوی
  • بند غیر قابل تعویض
  • بند ضعیف و نازک
  • اندکی بزرگ برای دست‌های ظریف
  • gps ندارد
  • حسگر گام شمار ناپایدار

مفید ترین نظرات خریداران :

نسبت به قیمتش عالیه کلی امکانات داره مثل الارم ساعت و کیفیت خواب و گام شماره همشون هم قابل استفاده هستن من یه هفته ی پیش.به دستم رسیده و فوق العاده راضی بودم و عالی بود پیشنهاد میکنم حتما بخرید خیلی زود شارژ میشه ولی اگر برای تلفن کردن و سیمکارت گذاشتن استفاده بشه یه روز بیشتر جواب نمیده باتری ای که توی جعبش هست هم خودش شارژ داره ونیازی نیست مثل بقیه ی ساعت ها بزنیش به شارژ ولی اگر به عنوان ساعت ازش استفاده بشه دو روز یابیشتر جواب میده شارژش

ب نسبت قیمتش واقعا می ارزه ، ولی ب چندتا نکته توجه کنید، اول اینکه gps نداره، دوم اینکه باطریش ی مقدار زود خالی میکنه(هر روز باید شارژ بشه)، سوم اینکه طرح ساعت روش کلا سه حالت داره، و اینکه تم داخلیش عوض نمیشه، انا درکل نسبت به قیمتش توی این رنج عالی ترینه ،اگ بهتر از این مدل مدنظرتونه باید واقعا ۲ م هزینه کنید و یه اپل واچ سری یک بخرید.

دوستان بعضی برنامه هاش کاربردی ندارن همه چیزش خدایی عالیه واسه همچین قیمتی از نظر باتری هم بگم، من واقعا راضی هستم، 3 تا خونه شارژ نداشت، ولی چند روز روشن موند. دوستان عالیه، ولی بستگی به شانس هم داره بعضیا از باتریش به شدت ناراضی هستن و بعضیا هم میگن سوخته به دو دلیل، دلیل اول اینکه شانسی هست دلیل دوم اینکه، لطفا بهترین فروشگاه موجود در دیجی کالا رو انتخاب کنید، تا اگر هم مشکلی پیش اومد، راحت تر بشه دنبال کرد. من از همه چیش راضی هستم.

ویدیو جعبه‌گشایی مودیو MW01 توسط خریدار :

مشاهده در آپارات

اگر هنوز پرسشی درباره این ساعت در ذهنتان دارید، می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سایت دیجی کالا شده و تصاویر بیشتر، توضیحات محصول و نظرات بیشتری از کاربران و خریداران محصول را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید این محصول را به صورت اینترنتی از دیجی کالا سفارش دهید :

مشاهده نظرات، قیمت و خرید از دیجی کالا

محصولات مشابه :

محصولات زیر تقریباً تمامی ویژگی‌های ساعت هوشمند مودیو MW01 را دارند و جز تفاوت‌های جزئی، تقریباً یکی هستند. با این حال خرید ساعت مودیو MW01 منطقی‌تر به نظر می‌رسد. البته می‌توانید روی یک از محصولات زیر را با مطالعه توضیحات و نظرات خریداران بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

ساعت هوشمند سیم کارت خور ارزان

ارزان‌ترین : ساعت هوشمند مودیو مدل MW02

بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور ارزان قیمت

شاید ارزان‌ترین ساعت هوشمند سیم کارت خور با کیفیت موجود در بازار همین ساعت باشد. البته امکانات مناسبی دارد و می‌تواند شما را از خرید خود راضی نگه دارد :

مناسب برای: آقایان و خانم‌ها – صفحه نمایش رنگی: بله – قابلیت نصب سیم کارت: دارد – صفحه نمایش لمسی: بله – امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: دارد – نوع کاربری: رسمی، روزمره – GPS: ندارد – فرم صفحه: مربع – جنس بدنه: پلاستیک، فلز – جنس بند: سیلیکونی – اتصالات: Bluetooth – حسگرها: شتاب سنج، گام شمار – قابلیت مکالمه مستقیم: دارد

  • امتیاز  3.7  از 5 توسط 1501 رأی و پیشنهاد شده توسط بیش از 600 نفر از خریداران

مفید ترین نظرات خریداران :

ساعت ارزان ولی عالیییییییی رمم میخوره صداشم عالی راستی رمزشم کشف کردم:رمزش1122هستش کسایی که تو رمزش گیر کردن لطفا لایک کنن . ممنون

من این ساعت رو خریدم عالیه کلی گشتم تا این رو پیدا کردم نسبت به مدل های دیگه محکم تره البته زنانه نیست چون کمی کلفت هست. رم خور/ بلوتوث/ سیمکارت خور/ قابلیت مکالمه/ امکان تماس گرفتن/ امکانات خوب/ زیبا

مشاهده تصاویر، قیمت و خرید از دیجی کالا

ساعت‌های هوشمند و ساعت‌های موبایلی به زودی جزئی جدانشدنی از زندگی روزمره افراد را تشکیل می‌دهند. در این مطلب سعی شد چند نمونه از بهترین، به صرفه ترین و ارزان ترین ساعت هوشمند سیم کارت خور موجود در بازار ایران را معرفی کنیم و ویژگی‌های مثبت و منفی هر کدام را مشخص کنیم. امیدواریم توانسته باشیم به شما در انتخاب و خریدی مطمئن و آسوده کمک کرده باشیم. هرچند پیشنهاد می‌کنم یکی از محصولات فوق را برگزینید، ولی با این‌حال در ادامه می‌توانید پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند با قابلیت نصب سیم کارت را مشاهده کنید :

10 مدل پرفروش ساعت هوشمند سیم کارت خور

4/5 - (60 امتیاز)
بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور [آپدیت 2023] + ویدیو
محصول موردپسند خود را پیدا نکردید؟!
محصولات پیشنهاد شده در بالا، همگی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات با ویژگی‌های مدنظر شما بودند. با این حال ممکن است شما از بین آن‌ها، محصول مورد پسند خود را نیافته باشید. کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و محصولات مرتبط بیشتری را در دیجی کالا مشاهده و انتخاب کنید :
مشاهده برترین محصولات مرتبط در دیجی‌کالا

سوالات متداول کاربران :

  • آیا با خود ساعت به تنها میشه تماس برقرار کرد ؟

در صورتی که روی ساعت سیم کارت نصب کنید، بله می‌توانید بدون نیاز به گوشی با ساعت هوشمند تماس برقرار کنید.

  • زبان فارسی را چطور باید روی کلید ها بیاریم ؟

با انتخاب گزینه زبان فارسی در منو تنظیمات می‎‌توان از امکان پشتیبانی از زبان فارسی استفاده کرد.

  • آیا ساعت هوشمند معرفی شده ضد آب است ؟

خیر. متاسفانه هیچ کدام از ساعت‌های هوشمند سیم کارت خور موجود در بازار ایران ضد آب نیستند.

از یک تا پنج (راست به چپ) به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
4/5 - (60 امتیاز)

‫۱۳ دیدگاه ها

  1. ببخشید مطمئن هستید که این ساعت قابلیت اتصال به اینترنت و داره آخه همه جا نوشته اتصالات فقط بلوتوث؟

    1. با تشکر از تذکر شما. قبلا بسیاری از خریداران این محصول در قسمت نظرات محصول، امکان اتصال به اینترنت را از ویژگی های مثبت این ساعت معرفی کرده بودند. ولی گویا نمونه های وارداتی جدید امکان اتصال به اینترنت را ندارند. این مورد از توضیحات این صفحه حذف شد.

    1. بله در مزایای این ساعت نوشته شده که : قابلیت اتصال به اینترنت

  2. سلام و خسته نباشید
    واقعا ساعت هوشمند مودیو مدل MW01 خوبه؟
    قیمتش چقدره ؟
    دوربین هم داره؟

    1. سلام
      میتونید با کلیک روی دکمه محصول، قیمت، نظرات خریداران قبلی و مشخصات کامل رو مشاهده کنید.
      خیلی از خریداران رضایت داشتند.

  3. سلام ببخشید در ساعت های سیم کارت خور از اینترنت همراه هم میشه استفاده کرد؟

    1. سلام و احترام
      متاسفانه من از بین ساعت‌های معرفی شده ساعتی که اینترنت قابل اعتماد و مناسبی داشته باشه نمیشناسم

  4. سلام ساعتی میخوام هم سیم کارت خور باشه هم سنجش اکسیژن خون بکنه لطفا معرفی کنید با تشکر

    1. سلام دوست گرامی
      متاسفانه چنین ساعتی در حال حاضر (حداقل در دیجی کالا) وجود نداره !

  5. راهنمایی شما بسیار عالی و مثمر ثمر است.واقعا متشکرم

    1. سلام جناب مقامی فر
      تمام تلاش ما همین بوده و هست که رضایت شما جلب بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا