پوشاک مردانه

37 پیشنهاد خرید پلیور مردانه یقه هفت (+قیمت ارزان)

پلیور مردانه یقه هفت از کجا بخرم ؟

اگر قصد خرید پلیور مردانه یقه هفت را دارید، این مطلب دقیقاً برای شماست. در این صفحه از مگتو سعی کرده‌ایم چندین مدل پلیور یقه هفت مردانه پرفروش، با کیفیت و زیبا را به شما معرفی کنیم و لینک خرید اینترنتی هر کدام را با شما به اشتراک بگذاریم.

پلیور مردانه چیست ؟

پلیور، لباسی بافتنی است که برخلاف ژاکت که جلوباز است، جلوبسته (بدون زیپ یا دکمه) است. همچنین پلیور مردانه برخلاف جلیقه یا ژیله که بدون آستین است، دارای آستین‌های بلند می‌باشد. سرآستین‌ها، یقه و کمر این مدل لباس گرم مردانه، اغلب کش‌بافت است تا لباس مناسبی برای فصول سرد سال باشد. اغلب، یقه‌ی پلیور مردانه یقه هفت یا یقه گرد است که هر کدام استایل خاص خود را دارد؛ ولی معمولاً اگر قصد پوشیدن پیراهن در زیر آن را داشته باشید، مدل یقه هفت را انتخاب می‌کنید.

پلیورها لباس‌های مناسبی برای یک استایل شیک و جذاب هستند؛ همچنین می‌توانید آن‌ها را با توجه به طرح و رنگشان همراه با کت یا پالتوی زمستانی خود بپوشید. در ادامه‌ی این مطلب، چندین مدل از انواع پلیور مردانه را با رنگ‌های شاد و زیبا معرفی و پیشنهاد کرده‌ایم. همگی این محصولات از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های بازار هستند.

راهنمای خرید پلیور مردانه یقه هفت

پلیور مردانه با ژاکت و ژلیقه چه تفاوتی دارد ؟

پلیور مردانه لباسی بافتنی به صورت جلوبسته و آستین بلند است؛ در صورتی که ژاکت به صورت جلوباز (با زیپ یا دکمه) است و ژیله یا جلیقه بدون آستین است.

پلیور مردانه یقه هفت را می‌توانم به تنهایی بپوشم ؟

قبل از خرید پلیور مردانه یقه هفت به این نکته توجه کنید که پلیور یقه هفت را هرگز به تنهایی نپوشید و به هنگام خرید به میزان باز بودن یقه آن توجه کنید. ولی پلیور یقه گرد را هم می‌توانید با پیراهن مردانه بپوشید و هم به تنهایی؛ برای پوشیدن با پیراهن مردانه باید سراغ بافت‌های ساده‌تر بروید و برای به تنهایی پوشیدن باید بافت‌های طرح درشت را انتخاب کنید.

اگر پلیور شما ساده است، بهتر است پیراهنی انتخاب کنید که طرح‌دار باشد و اگر پلیور شما طرح‌دار است بهتر است پیراهنی ساده را انتخاب کنید. در واقع بهتر است به این نکته توجه کنید که هم پلیور و هم پیراهنی که زیر آن می‌پوشید، هر دو ساده یا هر دو طرح‌دار نباشند.

پلیور مردانه چه رنگی بخرم ؟

اگر قصد پوشیدن این مدل لباس گرم مردانه در استایل کلاسیک و رسمی دارید، بیشتر سراغ رنگ‌های خنثی مثل مشکی، خاکستری، ذغالی، سفید و سرمه‌ای بروید ولی اگر قصد ست کردن یک تیپ غیررسمی و روزمره را دارید، رنگ‌های شادتری نیز مثل قرمز، اناری، زرد، سبز و … می‌توانید انتخاب کنید.

پیراهن سفید مردانه با انواع مختلفی از پلیورها قابل ست کردن است.

چه کفشی را برای پوشیدن با پلیور مردانه انتخاب کنم ؟

بهتر است پلیور را همراه با کفش‌های حجیم مثل بوت و نیم بوت بپوشید؛ از پوشیدن کفش‌های باریک و براق با پلیور دوری کنید.

برترین مدل‌های پلیور مردانه یقه هفت

4.7/5 - (6 امتیاز)
37 پیشنهاد خرید پلیور مردانه یقه هفت (+قیمت ارزان)
محصول موردپسند خود را پیدا نکردید؟!
محصولات پیشنهاد شده در بالا، همگی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات با ویژگی‌های مدنظر شما بودند. با این حال ممکن است شما از بین آن‌ها، محصول مورد پسند خود را نیافته باشید. کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و محصولات مرتبط بیشتری را در دیجی کالا مشاهده و انتخاب کنید :
مشاهده برترین محصولات مرتبط در دیجی‌کالا
از یک تا پنج (راست به چپ) به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
4.7/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا