کفش زنانه

30 پیشنهاد خرید نیم بوت زنانه ارزان (+پرفروش)

نیم بوت زنانه ارزان و مناسب از کجا بخرم ؟

سبک‌های پاییز و زمستان همیشه محبوب‌ترین سبک‌ها هستند. بسیاری منتظر این فصل‌ها هستند تا خلاقیت خود را در ایجاد ترکیبات جدید به دیگران نشان دهند. بسیاری نیز برای فرار از گرمای طاقت فرسای تابستان به پاییز و زمستان متوسل می‌شوند.

بوت و نیم بوت زنانه از جمله کفش‌هایی هستند که تقریباً با همه سبک‌ها مطابقت دارند. چه بخواهید به گردش در شهر بروید و چه یک مصاحبه شغلی موثر، خرید نیم بوت زنانه ارزان و شیک می‌تواند انتخاب درستی باشد. این مدل کفش یکی از انعطاف‌پذیرترین مدل‌های کفش است که می‌تواند با هر دو مورد سازگار باشد.

خرید نیم بوت زنانه ارزان

هنگام خرید نیم بوت زنانه ارزان باید دقیقاً توجه داشته باشید که به دنبال چه نوع نیم بوتی هستید. برای درک بهتر و انتخاب دقیق‌تر نیم بوت، در این صفحه پس از معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های نیم بوت زنانه خوش‌قیمت، مطالعه راهنمای خرید نیم بوت زنانه به شما کمک خواهد کرد تا بدانید که این کفش‌ها چگونه وارد صنعت مد و لباس شده‌اند، چگونه یک نیم بوت زنانه انتخاب کنید و انواع مختلف نیم بوت زنانه را بشناسید. این راهنما همچنین نکاتی را برای استفاده بهتر از این نوع کفش‌ها با سبک های مختلف ارائه می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین ملزومات سبک‌های زمستانی کفش است. حتما شنیده‌اید که پا یکی از راه‌های انتقال سرما و گرما است. وقتی پاهایمان گرم است، تمام بدنمان گرم است. بنابراین انتخاب کفش مناسب بسیار مهم است. علاوه بر کفش، در خرید جوراب مناسب نیز باید مراقب باشید.

چکمه و نیم بوت بهترین انتخاب برای فصول سرد است که ما را از سرما محافظت می‌کند و به زیبایی سبک و استایل ما کمک می‌کند. چکمه و نیم بوت در بین خانم ها بسیار محبوب است و مدل بوت زنانه و نیم بوت زنانه از متنوع ترین مدل‌های کفش است.

در انتخاب و خرید نیم بوت زنانه و نیم بوت دخترانه باید به نکاتی توجه کنید که در این مقاله به اختصار به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

پرفروش‌ترین مدل‌های نیم بوت زنانه ارزان

  • نحوه نمایش محصول ها
نیم بوت زنانه مدل الیزا کد 409 - aaakk

نیم بوت زنانه مدل الیزا کد 409 - aaakk

  • فرم نوک کفش: نوک پهن
  • مدل پاشنه: پهن
  • مورد استفاده: روزمره ، مهمانی ، اداری و رسمی
مشاهده توضیحات و قیمت + خرید از دیجی‌کالا
نیم بوت زنانه تی اند ال مدل 647-16

نیم بوت زنانه تی اند ال مدل 647-16

  • نحوه بسته شدن کفش: زیپی
  • فرم نوک کفش: نوک پهن
  • مدل پاشنه: تخت
  • مورد استفاده: روزمره ، اداری و رسمی
  • کشور مبدا برند: ایران
  • کشور تولید کننده: ایران
مشاهده توضیحات و قیمت + خرید از دیجی‌کالا
نیم بوت زنانه مدل MOM221

نیم بوت زنانه مدل MOM221

  • فرم نوک کفش: نوک پهن
  • مدل پاشنه: پهن
  • مورد استفاده: روزمره
مشاهده توضیحات و قیمت + خرید از دیجی‌کالا
نیم بوت زنانه مدل MOM204

نیم بوت زنانه مدل MOM204

  • فرم نوک کفش: نوک پهن
  • مدل پاشنه: پهن
  • مورد استفاده: روزمره
مشاهده توضیحات و قیمت + خرید از دیجی‌کالا
3.4/5 - (8 امتیاز)
30 پیشنهاد خرید نیم بوت زنانه ارزان (+پرفروش)
محصول موردپسند خود را پیدا نکردید؟!
محصولات پیشنهاد شده در بالا، همگی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات با ویژگی‌های مدنظر شما بودند. با این حال ممکن است شما از بین آن‌ها، محصول مورد پسند خود را نیافته باشید. کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و محصولات مرتبط بیشتری را در دیجی کالا مشاهده و انتخاب کنید :
مشاهده برترین محصولات مرتبط در دیجی‌کالا

کجا نیم بوت زنانه بپوشم ؟

جایی که می خواهید از کفش استفاده کنید ، در انتخاب و خرید نیم بوت زنانه ارزان شما را راهنمایی می کند. به عنوان مثال ، برای یک مهمانی ، نمی توانید از چکمه های ورزشی دخترانه استفاده کنید. در حالی که معمولاً در مهمانی ها از نیم بوت ها نیز استفاده می شود.

بوت و نیم بوتی که برای کار می پوشید با کفش مهمانی متفاوت است و باید راحت تر باشد. اگر قصد راه رفتن طولانی دارید باید به وزن کفش و پاشنه آن نیز توجه کنید و برای راه رفتن استفاده از نیم بوت زنانه بدون لژ یا کفش پاشنه بلند اشتباه است و باعث خستگی و کمردرد می شود.

زیره کفش

نکته مهم دیگری که در هنگام انتخاب کفش باید به آن توجه کنید ، کف کفش است. با توجه به دلیل اصلی استفاده از بوت و نیم بوت زنانه و یخ زدگی احتمالی در خیابان ها ، باید کفشی را انتخاب کنیم که بیشترین مقاومت را در برابر سر خوردن داشته باشد. لایه زیرین برخی نیم بوت ها نیز قابلیت جلوگیری از لغزندگی را دارد و این ویژگی را می توان بیش از سایر مدل ها برای خرید بوت های روزمره در نظر گرفت.

بدون آب!

در زمستان ، به دلیل باران و آب سرد ، نفوذ آب به کفش بسیار مهم است. خرید نیم بوت هایی که آب به آن آنها نفوذ نمیکند، بهترین انتخاب برای این فصل است. نیم بوت هایی که روی آن بند نباشد معمولاً در برابر نفوذ آب بهتر عمل می کنند. البته بعضی نیم بوت ها هستند که زبانه خوبی دارند و در برابر نفوذ آب مقاوم هستند.

در این حالت خرید یک جفت چکمه چرمی زنانه می تواند انتخاب خوبی باشد.

ورود نیم بوت های زنانه به دنیای مد

نیم بوت های زنانه ، مانند چکمه های زنانه ، از نظر سبک و قد متفاوت هستند. نیم بوت، مدلی از کفش های زنانه است که مچ پا را بپوشاند یا کفشی است که قسمت تحتانی عضله ساق پا را می پوشاند. نیم بوت تنها کفشی است که در مدل های مختلف کفش مردانه و در مدل های مختلف کفش زنانه یافت می شود و هم زن و هم مرد از آن استفاده می کند.

نیم بوت های زنانه اولین بار در سال 1804 به دنیای مد وارد شدند. جالب اینجاست که در طراحی اولین نیم بوت های زنانه تفاوتی بین پای چپ و راست وجود نداشت. در سالهای بعد ، چکمه های جلو مربعی شکل گرفته و در آن زمان یعنی بین سال‌های 1835 و 1870 مد شد. نیم بوت های زنانه از قرن 19 میلادی مورد توجه زنان قرار گرفته است. در گذشته نیم بوت ها را معمولاً با شلوار پارچه ای می پوشیدند ، اما در سال های اخیر از این مدل کفش زنانه در انواع لباس ها و سبک ها استفاده می‌شود.

بدن و قد شما مهم است!

اگر از نیم بوت زنانه به درستی استفاده کنید ، این مدل کفش های زنانه می‌تواند پاهای کوتاه را بلندتر نشان دهد و پاهای بزرگ را لاغرتر نشان دهد. اما اگر به درستی از آنها استفاده نکنید ، عکس آن را خواهید دید. خریداران نیم بوت های زنانه باید به این نکته توجه داشته باشند که نیم بوت های زنانه باید با قد و فرم بدن هماهنگ باشند تا نتیجه آن یک ظاهر زیبا باشد.

هنگام خرید بوت و نیم بوت دقت کنید که بوت و نیم بوت خریداری شده متناسب با قد شما باشد. اگر قد کوتاه دارید ، باید نیم بوت کوتاه انتخاب کنید و نیم بوت بلند برای خانم های کوتاه قد مناسب نیست. افراد قد بلند کار ساده تری دارند و انتخاب بیشتری دارند و علاوه بر چکمه های کوتاه پا ، می توانند چکمه های بلند پا را نیز انتخاب کنند.

چکمه ها ، مانند جوراب ها ، گاهی اوقات به شکل پا کمک می کنند. یک بوت پاشنه بلند می تواند یک پای کوتاه را بلندتر و یک پای چاق را لاغرتر نشان دهد.

نکات مهم برای خرید نیم بوت زنانه

در اینجا چند نکته و راهکار کاربردی برای خرید جفت مناسب نیم بوت زنانه آورده شده است.

نیم بوت متناسب با پای خود بخرید

نکته مهم این است که برای ایجاد یک ترکیب متعادل و متناسب، بوت مناسب اندازه پا، ساق و مچ پا را انتخاب کنید. به عنوان مثال، هر مدل کفش زنانه با پاشنه های میخی باعث می شود که پاهای بزرگ پهن تر شود. اما همین مدل کفش های زنانه پاهای باریک را پرتر نشان می دهد و پاهایی شبیه به سوپرمدل ها ایجاد می کند. به همین ترتیب، چکمه های لژدار، باعث می‌شود ساق لاغر، لاغرتر به نظر برسد، اما برای پاهای بزرگ باعث بلندتر و لاغرتر نشان دادن آنها می شود. بنابراین ، هنگام انتخاب نیم بوت زنانه ، حتما اندازه پا و مچ پا را در نظر بگیرید.

کمال زیبایی فرم بدن

نیم بوت متناسب با اندام خود بسازید. هدف این است که بدن شما از هر لحاظ متناسب به نظر برسد. وقتی شما به عنوان خریدار نیم بوت زنانه می دانید که فرم اندام شما چیست ، انتخاب و خرید نیم بوت زنانه شیک و متناسب با فرم اندام شما راحت تر خواهد بود و ظاهر شما زیباتر خواهد شد. در زیر انواع فرم ها و سبک های بدن و نیم بوت های متناسب با آن آورده شده است.

بوت و نیم بوت زنانه مناسب فرم بدن گلابی

شکل بدن گلابی به بدنهایی گفته می شود که دارای اندام پایین تر بزرگتری نسبت به بالاتنه هستند. چکمه های پاشنه دار ، مخصوصاً پاشنه های مبلمان بیشتر مناسب کسانی است که اندامی به شکل گلابی دارند. با این کار توجه را از قسمت پایین تنه منحرف کرده و به بلندتر و لاغرتر نشان دادن پاها کمک می کنید.

مناسب برای شکل بدن مثلث معکوس

افرادی که دارای فرم بدن مثلثی معکوس هستند ، دارای یک نیم تنه و شانه های پهن هستند. این افراد می خواهند پاهای نازک آنها پرتر به نظر برسد و آنها می خواهند توجه را از تنه پهن خود منحرف کنند. برای این افراد چکمه های زنانه گلدوزی شده (تزئینات مختلف مانند جواهرات و گلدوزی) و چکمه هایی با رنگ روشن مناسب ترین گزینه هستند.

مناسب برای فرم بدن مستطیل

افرادی که فرم بدنی مستطیلی دارند کمرشان پهن است. فرم بدن این افراد باید کمی خمیده باشد ، بنابراین چکمه هایی که جزئیات زیادی دارند بهترین انتخاب برای این افراد است.

بوت و نیم بوت زنانه مناسب فرم بدن سیب

کسانی که بدنی سیب شکل دارند ، بالاتنه ای گرد و پهن دارند. افراد با این فرم بدن باید چکمه و نیم بوت را انتخاب کنند که پاهایشان نشان داده شود تا بدن متعادل تر به نظر برسد. چکمه های زنانه رنگ روشن برای این انتخاب شخصی مناسب است و بهتر است به این مدل نیم بوت و نیم بوت نیاز داشته باشید.

بهتر است قبل از خرید بوت مچ پا فرم بدن خود را حفظ کنید تا بوت و بوت مچ پا بیش از حد مناسب باشد ، که می تواند بدن شما را با لباس های الکتریکی دیگر متناسب کند.

بین چکمه و لباس مناسب باشید

نیم بوت ها باید کاملاً متناسب با بقیه لباس ها باشند. استفاده کنید ، داشتن یک چکمه مچ پا بسیار مهم است اگر یک یا چند لباس خود را کاملاً متناسب داشته باشید. به یاد داشته باشید که از خرید چکمه فقط به دلیل زیبایی خودداری کنید. نکته مهم دیگر این است که هرچه بوت مچ پا بلندتر باشد دامن آن کوتاهتر است. وقتی خانم ها دامن هایی را که بالا یا پایین زانو دارند با چکمه های مچ پا می پوشند ، فکر می کنم پاهایشان کوتاه تر از حد واقعی است. این قانون در مورد شلوارک و پیراهن نیز صدق می کند.

مواد نیم بوت شما باید مطابق با سبک لباس های دیگر باشد که می پوشید. به عنوان مثال ، یک بوت مخلوط با الگوی پوست پلنگ و سارافون هیچ هماهنگی ندارد. اما همین بوت با یک دامن جین کوتاه یا یک شلوار جین و یک بلوز ساده به خوبی هماهنگ خواهد شد. اگر چکمه های مچ پا را انتخاب می کنید که در کنار لباس های دیگر شما زیبا به نظر برسند ، می توانید چهره خود را زیبا جلوه دهید.

هر بوت مناسب یک موقعیت است

مهم است که بوت مچ پا برای موارد مختلف مناسب باشد. در ادامه ، بیشتر این موارد و موقعیت ها و بوت مناسب را معرفی خواهیم کرد:

اگر می خواهید کمی بیشتر متمرکز شوید ، بوت مچ پا زنانه یک انتخاب هوشمندانه است. با این سبک چکمه های زنانه به شما اضافه می شود و به خود نگاه می کنید.

برای یک قرار کاری ، اعتماد به نفس باید بسیار مرتب و شیک باشد. زیرا یک چکمه دست دوز زیبا نتیجه بسیار خوبی برای این وضعیت به همراه داشت.

اگر کسی در شرایط سخت مانند کوهنوردی یا جنگ عملی در حال خرید بوت مچ پا برای پیاده روی است ، نیم بوت کوهستانی را انتخاب کنید که از مواد مقاوم و ضد آب ساخته شده باشد.

هر یک از نیم بوت ها برای هدفی خاص طراحی شده اند ، بنابراین برای یک خرید هوشمند باید هدف از خرید نیم بوت ها را برای خود مشخص کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

نیم بوت انواع مختلفی دارد. شما باید انواع مختلف بوت مچ پا را بشناسید تا بدانید کدام نیم بوت برای کدام سبک لباس مناسب است. در ادامه به معرفی و بررسی انواع بوت مچ پا می پردازیم. اگر خریداران این مدل کفش زنانه را انتخاب کنیم مناسب و عالی است.

گران است یا ارزان ؟

یک باور عمومی وجود دارد که قیمت بوت یا یک جفت نیم بوت زنانه گران نشانه خوب بودن آن است؛ اما این یک باور غلط است و خرید نیم بوت زنانه ارزان گاهی می تواند انتخاب خوبی باشد. البته باید توجه داشت که مهمترین عامل در قیمت گذاری یک محصول کیفیت آن است و برخی از نیم بوت ها ارزان قیمت و با کیفیت سالها برای شما کار می کنند.

انواع مختلف نیم بوت زنانه

نکاتی برای خرید نیم بوت زنانه ارزان

نیم بوت های نوک تیز

به طور کلی نیم بوت های نوک تیز کفش های رسمی و شیکی هستند. نوک تیز این نیم بوت ها و پاشنه های پهن آنها باعث می شود تا در دنیای مد جایگاه ویژه ای داشته باشند. نیم بوت های نوک تیز را همیشه باید تمیز نگه دارید تا ظاهر شیک این مدل بوت مچ پا به بهترین شکل خود را نشان دهد.

البته اگر انگشت نسبتاً بزرگی دارید از کفش های نوک تیز خودداری کنید. این کفش ها بیشتر برای انگشتان کوچک و باریک ساخته می شوند و می توانند به پاهای شما آسیب برسانند.

اگر انگشت نسبتاً بزرگی دارید ، از کفش های نوک تیز پرهیز کنید

نیم بوت پاشنه مبلی

چکمه های مچ پا به گونه ای طراحی شده اند که وزن کل بدن را به طور یکنواخت روی پاها توزیع می کنند و در عین حال قد کمی برای ظاهر زنانه شما دارند.

نیم بوت های پاشنه دار قد شما را افزایش می دهند

کفش پاشنه دار یا گل میخ

این مدل نیم بوت زنانه جلوه ای بلند به شما می دهد. این مدل بوت یک سبک به روز در دنیای مد است که به شما اعتماد به نفس و قدرت می بخشد.

چکمه های مچ پاشنه پاشنه دار به شما اعتماد به نفس و قدرت می دهند

نیم بوت زنانه با پاشنه بلند و گشاد

به این نوع نیم بوت های زنانه نیم بوت گفته می شود که پاشنه بلند و کفی بزرگ دارد. این نیم بوت ها قد شما را بلندتر می کنند. این نوع چکمه های مچ پا زنانه با دامن کوتاه سبک جذابی را برای همه خانم ها ایجاد می کند.

نیم بوت زنانه با پاشنه بلند و پهن با دامن کوتاه استایل جذابی را برای خانم ها ایجاد می کند

بسیار مهم است که بدانید چگونه یک جفت بوت مچ پا را با لباس های دیگر خود هماهنگ کنید. در اینجا چند نکته در مورد استفاده از این مدل کفش های زنانه آورده شده است:

نیم بوت های شما باید با رنگ لباس زیر شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ، بوت های مچ پا مشکی با شلوار جین لاغر یا سورمه ای ترکیب بسیار خوبی خواهد بود و نیم بوت های کرم یا قهوه ای روشن با لباس های همرنگ آن بسیار مطابقت خواهند داشت.

از رنگ های متضاد مانند شلوار مشکی و نیم بوت سفید خودداری کنید ، زیرا از نظر بصری باعث می شود پاهای شما به دو قسمت تقسیم شود که از زیبایی سبک شما می کاهد.

شلوار یا شلوار استرچ هایی که با بوت مچ پا می پوشید باید جذب آن شود تا وقتی که در داخل بوت مچ پا قرار می گیرد ، چین خوردگی و شکستگی ایجاد نشود.

اگر می خواهید سایز پای شما کوچک به نظر برسد از نیم بوت چرمی استفاده کنید ، زیرا نیم بوت غیر چرمی باعث بزرگتر نشان دادن پاها می شود.

استفاده زیاد از بند و سگک روی نیم بوت باعث سنگین به نظر رسیدن پاها می شود. بنابراین ، اگر می خواهید چکمه های مچ پا شما تزئینات مختلفی داشته باشد ، بهتر است از چکمه های مچ پا استفاده کنید که جزئیات ظریف دارند.

مطمئن شوید چکمه های مچ پا با بقیه لباس شما متناسب است.

چکمه های مچ پا هرچه بلندتر باشد ، دامن آن کوتاهتر است.

با در نظر داشتن این نکات ، هنگام خرید بوت مچ پا ، ظاهر شیک و متناسب تری برای خود ایجاد خواهید کرد.

نکاتی برای خرید نیم بوت زنانه ، خرید نیم بوت زنانه

چکمه ای درست کنید که بیشتر از یکی از لباس های شما باشد

چکمه های زنانه

وقتی می خواهید یک جفت بوت مچ پا زنانه بخرید ، باید وقت بگذارید و بوت مچ پا مناسب را پیدا کنید. برای خرید یک جفت نیم بوت زنانه می توانید به بازار یا فروشگاه اینترنتی ، کفش فروشی ها و سایر کفش فروشی ها مراجعه کنید. چکمه های مچ پا زنانه را می توانید در بسیاری از سایت ها و فروشگاه های آنلاین نیز پیدا کنید.

خرید نیم بوت مناسب می تواند یک کار ترسناک باشد. فروشگاه های آنلاین زیادی وجود دارند که بوت مچ پا زنانه می فروشند و یافتن نیم بوت مناسب را برای شما آسان می کنند. نیم بوت های مورد علاقه خود را به راحتی می توانید بصورت آنلاین تهیه کنید. می توانید در حالی که بدنبال یک جفت بوت نیم بوت زیبا در یک فروشگاه کفش آنلاین هستید کمد لباس خود را در خانه تنظیم کنید و مطمئن شوید که کدام نیم بوت مناسب استایل شماست.

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی نیم بوت ابتدا باید بدانید که به دنبال چه نوع نیم بوت زنانه هستید و این مدل کفش زنانه را بر اساس فرم اندام خود خریداری کنید. به عنوان مثال اگر اندامی به شکل گلابی دارید باید به دنبال چکمه های مچ پا در محل باشید. بهتر است جستجوی خود را محدود کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. برای این موضوع می توانید عبارت “نیم بوت پاشنه کرمی” را برای پیراهن کرم خود و عبارت “نیم بوت پاشنه ناخن سیاه” را برای دامن کوتاه خود جستجو کنید. با محدود کردن روند جستجو ، می توانید راحت تر و سریعتر به آنچه می خواهید برسید.

سخن نهایی

هنگام خرید نیم بوت زنانه باید فرم اندام و نوع لباسی را که می پوشید به عنوان راهنما در نظر بگیرید. فرم پا ، فرم اندام ، سبک لباسی که می پوشید و موارد و مناسبت هایی که در بیشتر اوقات هستید را بخرید. این روش به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب و خرید بوت مچ پا زنانه را داشته باشید. شما می توانید از میان انواع مختلف استایل و طرح های مختلف بوت مچ پا زنانه ، یک جفت نیم بوت زیبا که با سبک و سبک شخصی شما هماهنگی بیشتری دارد ، انتخاب کنید.

بهتر است انواع مختلف بوت مچ پا را بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب را در بین آنها داشته باشید. یک جفت چکمه تهیه کنید که بیشتر از یکی از لباس های شما باشد ، زیرا این مدل کفش های زنانه کاملاً انعطاف پذیر است و با هر سبکی قابل ست است. بهتر است فرم بدن و سبک شخصی خود را بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب را در بین انواع مختلف نیم بوت زنانه داشته باشید.

پوشیدن کت زنانه ، کت زنانه در پاییز و زمستان بسیار مهم است. اگر در زمستان پوشش مناسبی نداشته باشیم احتمال آسیب دیدگی ما بسیار زیاد است. اگرچه ممکن است میزان سرما و یخبندان در محیط های شهری زیاد نباشد ، اما تجهیزات و پوشش مناسب در این فصول ضروری است.

از یک تا پنج (راست به چپ) به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
3.4/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا