پوشاک زنانه

30 پیشنهاد خرید شلوار دامنی زنانه [شیک] + ارزان

دامن شلواری زنانه از کجا بخرم ؟

اگر به دنبال خرید شلوار دامنی ارزان و شیک و مجلسی در جنس های نخی لی جین با کیفیت بالا + بهترین قیمت روز با امکان خرید اینترنتی پرفروش ترین مدل های بازار هستید، این مطلب برای شما است. در این صفحه چندین مدل پرفروش دامن شلواری زنانه با قیمت مناسب به شما معرفی می‌شود و پس از آن راهنمای ست کردن و پوشیدن شلوار دامنی زیبا را با شما به اشتراگ می‌گذاریم.

شلوار دامنی چیست ؟

دامن شلواری نوعی شلوار بلند زنانه است که از کمر تا مچ پا به همان اندازه پهن است و به همین دلیل دامن شلواری نامیده می‌شود که شباهت زیادی به دامن و شلوار دارد. دامن شلواری با شلوار گشاد یا شورت گشاد برمودا متفاوت است. برای اولین بار، این نوع لباس زنانه در اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 به یک روند بسیار محبوب تبدیل شد.

اگر به برخی از برجسته‌ترین انواع وبلاگ نویسان مد نگاه کنید، آنچه بلافاصله توجه شما را جلب می‌کند این است که تقریباً همه شلوار گشاد می‌پوشند. امروزه دیگر فقط لباس های تنگ نیست و در عوض بازار لباس های گشاد بسیار داغ شده است. مهمترین ویژگی دامن‌های گشاد دخترانه و زنانه راحتی است که در حال حاضر اصلی‌ترین دلیل محبوبیت آنها در کنار زیبایی است. شلوارهای گشاد بیشتر در بهار و تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرند و خرید شلوار دامنی نخی به دلیل مواد خنک، به شما کمک می‌کنند تا کمتر عرق کنید.

دامن شلواری های گشاد دخترانه و زنانه از نظر فرم تنوع زیادی دارد. دامن شلواری را می‌توان در مکان های مختلف مانند مهمانی‌ها، مجالس دوستانه، مجلسی رسمی و حتی در خانه استفاده کرد. بسته به نوع پارچه، مدل و رنگ می توان از آن در فضاهای مختلف استفاده کرد. اگر به دنبال ایده هایی برای دامن مجلسی شیک هستید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

مدل‌های پرفروش خرید شلوار دامنی زنانه

3.4/5 - (10 امتیاز)
30 پیشنهاد خرید شلوار دامنی زنانه [شیک] + ارزان
محصول موردپسند خود را پیدا نکردید؟!
محصولات پیشنهاد شده در بالا، همگی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات با ویژگی‌های مدنظر شما بودند. با این حال ممکن است شما از بین آن‌ها، محصول مورد پسند خود را نیافته باشید. کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و محصولات مرتبط بیشتری را در دیجی کالا مشاهده و انتخاب کنید :
مشاهده برترین محصولات مرتبط در دیجی‌کالا

چه موقع دامن شلواری بپوشید؟

خرید دامن شلواری زنانه و پوشیدن آن‌ها معمولاً در فصول گرم سال قبل از خنک شدن هوا پرطرفدار است؛ اما برخی افراد در اواسط زمستان انواع گرم را به خوبی استفاده می‌کنند و می‌پوشند. دامن شلواری را می توان در هر شرایطی پوشید ، به شرطی که مدل مناسب خود را بشناسید و نحوه ست آن را بلد باشید.

این روزها، دانستن اینکه برای هر مناسبتی چه چیزی بپوشید یک امر ضروری است. از لباس مناسب برای رفتن به محل کار گرفته تا سبک روزمره ، جلسات رسمی ، مهمانی های خانوادگی و دوستانه و موارد دیگر ، این مدل شلوار می تواند مناسب ترین گزینه برای شما باشد. این مورد همه کاره است و در مدل های مختلف با سبک ها و فرم های مختلف بدن سازگار است و برای دوستداران سبک ترکیبی بسیار مناسب است.

خرید شلوار دامنی زنانه و دامن شلواری شیک برای زنان چاق بسیار مناسب است ، زیرا باعث می شود آنها لاغرتر و بسیار راحت به نظر برسند. در عین حال افرادی که پاهای کشیده دارند نیز می توانند از این مدل استفاده کنند.

خرید شلوار دامنی ارزان و شیک

مدل های دامن شلوار و نحوه ست آن‌ها

دامن شلواری مستقیم یا راسته

اگر ساده ترین مدل را نمی دانید ، پس واقعاً چیزی در مورد این شلوار نمی دانید! دامن شلواری راسته با دهانه منظم ساده ترین و در عین حال محبوب ترین مدل است که دارای رنگ های خنثی تری است. از لنین ، نخ یا ویسکوز ساخته شده است. درست است که دامن های شلوار به طور کلی برای خانم های کوتاه قد مناسب نیستند ، اما این مدل به دلیل گشاد بودن کمتر تقریباً برای همه خانم ها مناسب است.

نحوه تنظیم : این مدل را با کت صاف ، صندل های کلاسیک یا کفش پاشنه بلند بپوشید. می توان آن را به خوبی با تی شرت های گاه به گاه ، بلوزهای بافتنی یا تاپ ها و کفش های کتانی ست کرد.

دامن شلوار چین دار

این مدل شلوار به دلیل گشاد بودن و چین خوردگی بیشتر شبیه دامن است. مدل چین دار نه تنها ضریب راحتی دارد ، بلکه اگر با بلوز و اکسسوری مناسب ست شود ، سبک شما را فوق العاده می کند. مواد این مدل بیشتر از ژورژت یا حریر کرپ است ، زیرا این ماده چین های خود را به خوبی نشان می دهد.

نحوه تنظیم : پس از خرید شلوار دامنی زنانه چین دار، این مدل را می توان با مانتوهای جلو یا کناری شکاف A شکل یا مدل های کوتاه با گوشواره های زیبا ست کرد. یا آن را با تنه های دور گردن تا بالای ناف بپوشید. همچنین می توانید آن را با گردن قایق و بلوز خارج شانه با کفش های تخت یا پاشنه بلند ست کنید. بسیاری از افراد مشهور و وبلاگ نویسان مد این مدل را با کمربندهای زیبا می پوشند.

 دامن شلواری رسمی

این مدل بیشتر شبیه شلوارهای معمولی است اما کمی گشادتر است. در حالی که بسیاری از شلوارهای گاه به گاه کمربند دارند ، دامن های رسمی دارای دکمه هایی برای ظاهر بهتر هستند. این مدل از تمام ویژگی های یک شلوار خوب مانند راحتی و زیبایی برخوردار است. با توجه به این ویژگی بهتر است همیشه یک کمربند رسمی از نخ یا ملانژ در کمد خود داشته باشید. می توانید این مدل را با بلوز مناسب ست کنید و استایل زیبایی ایجاد کنید.

نحوه تنظیم : دامن شلوار رسمی خود را شیک و ساده کنید و آن را با لباس های طرح دار و کفش های کلاسیک آکسفورد بپوشید. نوع فاق این شلوارها ترکیبی زیبا با تاپ های ابریشمی و ابریشمی و بلوزهای ساتن ایجاد می کند. پاشنه های متوسط ​​قرمز و انگشتان باز را فراموش نکنید تا ظاهر شما بسیار زیباتر شود.

دامن شلواری کلوش

مدل کلوش تقریباً شبیه دامن شلوار معمولی است اما با این تفاوت که از کمر به پایین بسیار گشاد و چین دار است. این مدل بیشتر از نخ ، کرپ ، ژورژیت ابریشم و حتی جین ساخته شده است (انتخاب و خرید شلوار دامنی جین یک ایده عالی است) به طور خلاصه ، این مدل بسیار راحت است و تقریباً همه با آن خوب به نظر می رسند؛ پس یک گزینه عالی برای خرید شلوار دامنی زنانه است. اما ممکن است برای افراد کوتاه قد مناسب نباشد.

نحوه تنظیم : اگر قد شما متوسط ​​یا بلند است ، می توانید این مدل را با کت بلند ست کنید. هم می توانید کت و هم دامن شلواری طرح دار انتخاب کنید. همچنین می توانید این مدل را همیشه با یک تاپ ساده یا بلوز جلوی بافتنی بپوشید. برای داشتن سبک هیپی یا بوهو می توانید دامن شلوار جین گشاد را با تنه ست کنید و از باندانا نیز استفاده کنید. تی شرت یقه سفید و کلاسیک نیز با این مدل بسیار مناسب است.

دامن شلواری لایه ای

دامن لایه ای مانند گلبرگ است و مانند گل شکوفا می شود. ساختار این مدل شما را به یاد شلوار مردانه هندی می اندازد. این مدل بسیار زیبا است و برای تنظیم آن تلاش زیادی لازم نیست. دامن شلوار لایه ای ممکن است یک یا دو لایه داشته باشد. قد آن برخلاف مدل های دیگر معمولاً تا مچ پا است. هنوز نمی خواهید این مدل را برای خرید شلوار دامنی زنانه امتحان کنید؟

نحوه تنظیم : از آنجایی که این مدل دامن شلواری به تنهایی سبک بسیار خوبی دارد ، برای داشتن استایل شیک و نیمه رسمی آن را با پیراهن های ساده مردانه یا دور گردن بپوشید. شما همچنین می توانید یک تنه ساده یا بالای گردن را با آن تنظیم کنید. همچنین کمی آرایش و عینک آفتابی بزنید تا عالی به نظر برسد.

دامن شلوار برمودا

دامن شلوار برمودا تا زانو یا پا است و شباهت زیادی به دامن دارد. این مدل دامن شلوار ممکن است از نظر ظاهری با دامن اشتباه گرفته شود اما در واقع شلوار است. دامن های شلوار برمودا در مواد راحتی مانند نخ ، پارچه ، کرپ یا جین موجود است. این مدل بسیار راحت و همه کاره است و به راحتی می توانید آن را ست کنید.

نحوه تنظیم : دامن شلواری برمودا همه کاره است و یک انتخاب عالی برای خرید شلوار دامنی زنانه ! آن را با تی شرت های نرم ، گردنبندهای بزرگ و پاشنه بلند ست کنید. برای ظاهری جذاب ، یک تی شرت یا تاپ ساده را با کت چرمی ، جیر یا شلوار جین و کفش های کتانی با دامن شلوار برمودا ست کنید. همچنین می توانید آن را با کت های بزرگ و یا سویشرت و چکمه بپوشید.

شلوار دامنی دارای شکاف

مدل شکاف دار دارای دهانه ای معمولی یا نسبتاً بزرگ است و در قسمت کناری یا جلویی شکاف دارد. چاک ممکن است از ناحیه پا ، زانو یا ران شروع شود. مواد این مدل ممکن است ویسکوز ، ابریشم ، حریر ژورژت یا کرپ برهنه باشد. با پوشیدن این دامن شلوار می توانید زیبایی پاهای خود را نشان دهید.

نحوه تنظیم : دامن شلوار شکاف به خوبی با لباس های سنتی مطابقت دارد ، یک مانتو سنتی با شکاف کنار یا جلو با آن بپوشید. می توانید آن را با یک تی شرت ساده سیاه یا سفید ، جواهرات بزرگ و کفش های کتانی یا صندل های رومی ست کنید.

شلوار سنبادی

این مدل مانند شلوار کیسه شن در مچ پا محکم است و چین های بزرگتری از پایین به بالا دارد. حتی ساده ترین مدل نیز با کت یا روکش مناسب مناسب است. بنابراین به دنبال مدل های بهتر و راحت تر باشید. این مدل را می توانید تقریباً در هر جایی بپوشید ، بنابراین مدلی از پارچه های نخ ، ساتن یا ابریشم انتخاب کنید.

نحوه تنظیم : از آنجا که این مدل بیشتر یک مدل سنتی هندی است ، می توان آن را با مانتوهای هندی A شکل ، کوتاه یا شکاف دار پوشید. تنظیم آن با تاپ های چسبان تنگ و پارچه چین دار با کمربند ، به نظر می رسد یک ساری مدرن است. لباس های بدن یا یقه های قایق نیز با دامن کیسه شن خوب به نظر می رسند. برای ظاهری جذاب ، این مدل را با تاپ و تسمه چین دار کوتاه تنظیم کنید. (منبع)

سوالات متداول

هنگام پوشیدن دامن شلوار چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

خانم هایی که کوتاه قد هستند باید از دامن‌های شلواری تیره و بلوز روشن برای نشان دادن قد خود استفاده کنند؛ سعی کنید مدل دامن شلوار خود را خیلی تنگ یا خیلی گشاد نکنید.

دامن شلواری کجا استفاده شود؟

دامن های شلواری را می توان در سبک های روزمره ، مهمانی های خانوادگی و دوستانه و موارد دیگر استفاده کرد.

مزایای دامن شلوار چیست؟

دامن های شلوار در فصول مختلف سال به شما کمک می کند تا کمتر عرق کنید. این شلوارها علاوه بر زیبایی بسیار راحت نیز هستند و می توانید از آنها با هر تی شرت یا لباسی که می خواهید استفاده کنید.

از یک تا پنج (راست به چپ) به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
3.4/5 - (10 امتیاز)

‫۲ دیدگاه ها

  1. خیلی خیییییییییلی مفید بود ممنونم از کسی ک این متن جذاب رو نوشته ????????????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا