لوازم جانبی

بهترین هندزفری گردنی بازار ایران

معرفی بهترین هندزفری گردنی سامسونگ، شیائومی، لنوو و ...

حتما برای شما هم پیش آمده که در حین ورزش یا پیاده روی، هندزفری مدام از گوش شما خارج می‌شود و سیم متصل به گوشی باعث ناراحتی شما و حتی ایجاد صدای اضافی می‌شود. جایگزین بهتری برای این نوع هندزفری‌ها وجود دارد و آن انتخاب و خرید بهترین هندزفری گردنی بازار ایران است که از طریق اتصال بلوتوث به گوشی متصل می‌شود و نیازی به سیم با جک 3.5 میلی متری گوشی ندارد.

از طرفی بر خلاف هندزفری‌‌های کاملاً بدون سیم (True Wireless)، اتصال هندزفری گردنی به یک بند نگهدارنده که دور گردن قرار می‌گیرد، باعث اطمینان خاطر می‌شود که اگر هندزفری از گوشتان خارج شود، گم نمی‌شود. اگر قصد خرید هندزفری گردنی را دارید پیشنهاد می‌کنم مطلب زیر را تا انتها مطالعه کنید تا با بهترین هندزفری گردنی بازار ایران آشنا شوید. با مگتو همراه باشید.

فهرست عناوین و محصولات نمایش بده

هندزفری گردنی برای چه کسانی مناسب است؟

هندزفری بلوتوث دور گردنی ساختار متفاوتی با هندزفری‌های سیمی معمولی و هندزفری‌های کاملاً بدون سیم ترووایرلس (True Wireless) دارند؛ مهم ترین تفاوت آن‌ها با هندزفری‌های سیمی مربوط به نوع اتصال به گوشی هوشمند است. این نوع هندزفری‌ها از طریق اتصال بی سیم بلوتوث به تلفن همراه متصل می‌شوند و این موضوع به سازندگان اجازه می‌دهد هندزفری‌های گردنی را به گونه‌ای طراحی کنند که بهتر پوشیده و استفاده شوند و راحتی بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورند.

به همین دلیل می‌توان از انواع هندزفری های گردنی بلوتوثی برای ورزش و فعالیت‌های بدنی استفاده کرد و چون دور گردن قرار می‌گیرد، هدفون بهتر در گوش قرار می‌گیرد و با حرکات بدن به راحتی از گوش خارج نمی‌شود. بنابراین می‌توان گفت خرید بهترین هندزفری گردنی بازار ایران که باعث راحتی بیشتری می‌شوند، علاوه بر کاربری روزمره و معمولی، برای فعالیت‌های ورزشی سنگین نیز مناسب هستند.

انواع هندزفری

مزایای هندزفری دور گردنی

  • طراحی خاصی دارند. آنها نمی افتند و نمی لغزند. آنها همیشه دور گردن شما هستند و به دلیل وزن کم آنها عملا آن را روی گردن خود احساس نمی کنید.
  • سبک خاصی دارند. با استفاده از رنگبندی هر کدام می‌توانید آنها را با تیپ خود ست کنید.
  • از نظر کیفیت صدا شبیه هندزفری‌های سیمی هستند. چون فضای زیادی برای درایورهای صوتی دارند، در مقایسه با هندزفری‌های کاملاً بدون سیم (True Wireless) کیفیت صدای بالاتری دارند.
  • از نظر کارایی و شارژ، عملکرد بهتری نسبت به هندزفری‌های بلوتوثی کوچک True Wireless دارند. چون فضای بیشتری دارند.
  • سری هندزفری‌ها مغناطیسی هستند و زمانی که به موسیقی گوش نمی‌دهید می‌توانید آن ها را از گوشتان خارج کنید و به هم بچسبانید.

معایب هندزفری گردنی

  • حجم بالایی نسبت به هندزفری سیمی یا کاملاً بدون سیم دارند و فضای بیشتری اشغال می‌کنند.
  • برای همراهی در رختخواب مناسب نیستند.
  • سیم آنها ممکن است قطع یا ضعیف شود. این مشکل همه‌ی هندزفری‌های سیمی است و باید با آنها مهربان باشید.
  • بدنه‌ی آن‌ها نیاز به مراقبت دارد. اگر فشار داده شود یا ضربه بخورد، ممکن است بشکند. البته مدل‌های منعطف هم هست که چنین مشکلی ندارد.

هنگام انتخاب بهترین هندزفری گردنی باید به چه ویژگی هایی توجه کرد؟

همه هندزفری‌های دور گردنی از نظر ظاهری مشابه هستند و بیشتر در کیفیت و قیمت متفاوت اند، بنابراین انتخاب یک گزینه ایده آل ساده نیست. در ادامه قصد داریم چند ویژگی مهم برای انتخاب بهترین هندزفری گردن را با هم مرور کنیم.

قیمت هندزفری

اولین معیاری که باید در نظر گرفته شود قیمت محصول است و برای خرید بهترین هندزفری گردنی بلوتوث باید ابتدا بودجه مورد نظر خود را در نظر بگیرید. هر چه قیمت مورد نظر خود را بیشتر کنید کیفیت هندزفری بالاتر است؛ اما گران بودن بهترین کار نیست و قبل از خرید باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید تا به نسبت هزینه، کیفیت بالاتری را دریافت کنید.

ارگونومی و کیفیت مواد

نحوه قرار دادن هندزفری در گوش و ارگونومی آن در هنگام استفاده از هندزفری بسیار مهم است و طراحی گوشی باید به گونه ای باشد که به راحتی از گوش خارج نشود. هندزفری های ارگونومیک از مواد مرغوب ساخته شده‌اند تا در استفاده طولانی مدت هیچ آسیبی به گوش خود احساس نکنید.

در صورتی که هندزفری بلوتوث گردنی را برای ورزش و پیاده روی انتخاب می‌کنید، بهتر است مدل‌های هندزفری ورزشی مناسبی تهیه کنید که دارای قسمت اضافی برای جا افتادن بهتر روی گوش باشد تا در هنگام فعالیت های بدنی سنگین جدا نشود.

کیفیت صدا

کیفیت صدای هندزفری از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کرد. اگر هندزفری با بیس قوی و وضوح صدای بالا می‌خواهید، و قصد دارید از شنیدن موسیقی نهایت لذت را ببرید، به سراغ هندزفری های ارزان قیمت نروید. زیرا در اکثر هندزفری های ارزان قیمت شاهد صدایی با کیفیت پایین هستیم. بنابراین برای داشتن هندزفری دور گردن با کیفیت صدای خوب باید مدل هایی با قیمت بالاتر پیدا کنید. اما برای استفاده روزمره مثل تماشای فیلم و سریال و گشت و گذار در یوتیوب و اینستاگرام، مدل‌های ارزان قیمت مناسبی را در بین بهترین هندزفری گردنی بازار ایران می‌توانید پیدا کنید.

کیفیت میکروفون

از آنجایی که بسیاری از افراد در تمام طول روز از هندزفری دور گردنی استفاده می‌کنند، کیفیت میکروفون نیز مهم است. اگر هندزفری خود را از بین مدل‌های دارای میکروفون قوی انتخاب کنید، می‌توانید به راحتی از آن برای مکالمه، ارسال وویس و حتی مکالمه حین بازی آنلاین استفاده کنید. انواعی از بهترین هندزفری‌های گردنی موجود در بازار ایران از 2 یا چند میکروفون استفاده می‌کنند و برخی از فناوری حذف صدای محیط استفاده می‌کنند تا صدای محیط شما را در مکالمه از بین ببرند و صدای شما را با وضوح بهتر به فرد مقابل ارسال کنند.

باتری و ظرفیت شارژدهی

یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی یک هندزفری گردنی خوب، میزان شارژدهی آن است. سعی کنید یک هندزفری بلوتوث گردنی با ظرفیت شارژ قوی انتخاب کنید؛ زیرا یک بار استفاده کردن از هندزفری بلوتوثی و تخلیه سریع شارژ آن ،برای کاربرانی که بدون تحقیق اقدام به خرید یک هندزفری با شارژدهی پایین کرده‌اند، چالش بزرگی است و اگر هندزفری خوبی خریداری کنید لازم نیست هندزفری را مدام به شارژر متصل کنید.

فناوری حذف نویز

همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم، یکی از مواردی که به شما پیشنهاد می‌کنیم هنگام انتخاب بهترین هندزفری گردنی بازار ایران به آن دقت کنید، وجود یا عدم وجود فناوری Noise Canceling است. وجود این فناوری در هندزفری قیمت آن را افزایش می‌دهد اما تجربه بهتر از گوش دادن به موسیقی در مکان‌های عمومی و شلوغ به شما می‌دهد.

معرفی و خرید بهترین هندزفری گردنی بازار ایران

بهترین هندزفری گردنی ارزان قیمت

پرفروش ترین هندزفری گردنی در دیجی کالا حدود قیمت : 100 تا 150 هزار تومان

بهترین هندزفری گردنی ارزان قیمت

  • هدفون بی سیم گردنی لنوو HE05
  • وزن 50 گرم
  • بلوتوث نسخه ی 5
  • برد 10 متر
  • مقاومت در برابر آب و عرق
  • دارای گواهی IPX5
  • باتری 80 میلی آمپرساعت
  • 8 ساعت پخش موسیقی
  • 120 ساعت استندبای
  • دارای 3 سری در سایز مختلف

مشاهده قیمت لحظه‌ای + خرید از دیجی کالا

اگر بخواهیم لنوو HE05 را به عنوان یکی از بهترین و ارزان‌ترین هندزفری‌های گردنی به شما معرفی کنیم، واقعا کار درستی کرده‌ایم. خریداران دیجی کالا واقعاً از این هندزفری گردنی لنوو راضی بوده‌اند. این محصول پیشنهاد شده توسط +11000 نفر از خریداران است که به این محصول رأی مثبت داده‌اند و در نهایت این محصول امتیاز 4.0 از 5.0 را دریافت کرده‌است به همین منظور آن را به عنوان بهترین هندزفری گردنی ارزان قیمت بازار ایران به شما معرفی می‌کنیم.

در ویدیوی زیر از کانال یوتیوب beny beast با این محصول به طور کامل و موشکافانه آشنا می‌شوید :

بهترین هندزفری گردنی سامسونگ

پرفروش‌ترین هندزفری گردنی سامسونگ حدود قیمت : 1 تا 1.5 میلیون تومان

بهترین هندزفری گردنی سامسونگ

  • هدفون بیسیم گردنی سامسونگ Level U2
  • وزن 41.5 گرم
  • 13 ساعت مکالمه
  • 18 پخش موسیقی
  • درایور های 12 میلی متری
  • میکروفون با حذف نویز
  • دارای کلیدهای کنترل صدا
  • بلوتوث نسخه 5.0

مشاهده قیمت لحظه‌ای + خرید از دیجی کالا

هندزفری‌های Level U در واقع یکی از پرفروش‌ترین و شناخته‌شده‌ترین هندفری‌های گردن در سال‌های اخیر بوده‌اند. نسخه‌های جعلی زیادی از آنها در بازار وجود دارد، بنابراین باید مراقب باشید.

هندزفری Level U نسخه‌هایی دارد که در حال حاضر نسخه Level U2 یکی از بهترین هندزفری‌های دور گردنی این خانواده در بازار ایران است. این هندزفری سامسونگ به شما امکان می‌دهد با یک بار شارژ 13 ساعت صحبت کنید و 18 ساعت به موسیقی گوش دهید. شاید تنها نقطه ضعفی که به این مدل هندزفری گرفته می‌شود، دسته دور گردنی این هندزفری است که با ظرافت زیادی طراحی نشده‌ و کمی بزرگ است و ممکن است مورد علاقه شما نباشد ولی من نمی‌توانم این مورد را ایراد برای انتخاب محسوب کنم.

اما از دیگر ویژگی های خوب این هدفون سامسونگ می توان به وزن بسیار سبک (41.5 گرم) اشاره کرد که فشار بیشتری به گردن شما وارد نمی‌کند. این یک نکته مهم در انتخاب بهترین هندزفری گردنی بازار ایران است. همچنین میکروفون این گوشی قابلیت حذف نویز را دارد.

امتیاز 4.2 از 5.0 و پیشنهاد شده توسط +740 نفر از خریداران

در ویدیوی زیر که از کانال آپارات بروز کالا انتخاب شده، با این محصول به طور کامل و دقیق آشنا می‌شوید :

بهترین هندزفری گردنی تسکو

تنها هندزفری بازار با سیم جمع شونده حدود قیمت : 900 هزار تا 1 میلیون تومان

بهترین هندزفری گردنی تسکو

  • هدست بلوتوثی تسکو مدل TH 5332
  • وزن 67 گرم
  • 16 ساعت مکالمه
  • 18 ساعت گوش دادن موسیقی
  • 300 ساعت حالت آماده‌باش
  • 3.5 ساعت تا شارژ شدن کامل
  • بلوتوث نسخه ی 4.1
  • دکمه‌های کنترل سطح صدا و مکالمه
  • برد 10 متر
  • سیم‌های جمع‌شونده
  • بدنه‌ی تاشو

مشاهده قیمت لحظه‌ای + خرید از دیجی کالا

یکی از چیزهایی که Tsco TH 5332 را عالی می‌کند سیم جمع‌شونده آن است. سیم تاشو احتمال پارگی آن را بسیار کمتر می‌کند. همچنین گردن این هندزفری به صورت بازویی طراحی شده است که با قرار دادن آن در کیف یا جیب فضای بسیار کمتری را اشغال می‌کند.

اما اینها همه ویژگی‌های خوب بهترین هندزفری گردنی تسکو نیست. این هدفون همچنین امکان 16 ساعت استفاده متوالی برای تماس و 18 مورد برای پخش موسیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این میزان شارژدهی برای یک هندزفری دور گردنی عالی است. اما چیزی که ممکن است در انتخاب این مدل به عنوان بهترین هندزفری گردنی بازار ایران در استفاده طولانی مدت شما را آزار دهد وزن 67 گرمی این گردنبند است؛ البته برای استفاده‌های کوتاه‌مدت مانند 2 تا 3 ساعت، این تفاوت وزن با مدل‌های مشابه را احساس نمی‌کنید.

امتیاز 4.3 از 5.0 و پیشنهاد شده توسط +680 نفر از خریداران

در ویدیوی زیر که از کانال آپارات الوهدفون انتخاب شده، با این محصول و تفاوت‌ها و ویژگی‌های بارز آن به طور کامل آشنا می‌شوید :

مفیدترین نظرات خریداران :

محسن نوشته : بعد از ۵ ماه استفاده میتونم بگم بعد از هفت هشت تا هدفونی که گرفتم به این نتیجه رسیدم که بهترین شارژدهی ممکن رو داره و خوب بالطبع باتری بزرگی نیاز داره که باعث بزرگ شدن اندازش خواهد شد. این اندازه بزرگ برای جا دادن دور گردن مشکله ولی شارژ دهی عالی ارزشش رو داره. نکته منفی بزرگش کلید روشن و خاموششه که با برخوردهای کوچک دست حرکت می‌کنه و خاموش میشه. بهتر بود از کلیدی استفاده میشد که به این راحتی قطع و وصل نشه. کیفیت ساختش خیلی عالی نیست ولی بد هم نیست، و باتوجه به جمیع مزایا به نسبت قیمت ارزش خرید رو داره.

ایمان نوشته : نگاه به برند ایرانی بودنش نکنید چون چیز باکیفیت و خوبی تولید کردن.این هدفون از همه لحاظ خوبه به غیر از سیم های بسیار نازکی که داره. برای اون دوستانی که میونه خوبی با سیم های نازک و ضعیف ندارن پیشنهاد میشه یا نخرن یا باید خیلی مراقب و با احتیاط ازش استفاده کنن. اگه قابلیت Ambient Aware و Talk Thru هم که داشت دیگه بی نظیر میشد. در ضمن تنها هدفونی در بین بهترین هندزفری گردنی بازار ایران هستش که قابلیت تاشوندگی بدنه و جمع شدن سیم به داخل هدفون رو داره. در کل هدفون خوب و مورد پسندیه

بهترین هندزفری گردنی انکر

بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه حدود قیمت : 1.5 میلیون تومان

بهترین هندزفری گردنی انکر

  • هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore Life U2
  • وزن 35 گرم
  • باتری 500 میلی‌آمپری
  • 24 ساعت پخش موسیقی
  • مقاوم در برابر رطوبت و عرق
  • دارای گواهی نامه ی IPX7
  • شارژ شدن در 2 ساعت
  • درایو 10 میلی متری
  • بلوتوث 5.0
  • دارای کابل شارژ و نمایشگر LED
  • با 5 سری سیلیکونی متفاوت
  • حذف نویز غیرفعال

مشاهده قیمت لحظه‌ای + خرید از دیجی کالا

انکر مدل SoundCore Life U2 بهترین هندزفری گردنی بازار ایران در حدود یک میلیون تومان است که برای گوش دادن به موسیقی و مکالمه پیدا می‌شود. دو ویژگی محبوب، که Anker آن را فدای قیمت نسبتاً مناسب خود نمی‌کند.

دارا بودن درایورهای 10 میلی‌متری، گواهی ضد آب IPX7، امکان استفاده مداوم تا 24 ساعت با یک بار شارژ کامل و بلوتوث 5، هدفون گردنی Anker SoundCore Life U2 را به یک هندزفری دور گردنی با ارزش خرید بسیار بالا تبدیل کرده است. از دیگر ویژگی های این هدفون گردنی Anker می توان به کیفیت ساخت و کیفیت مکالمه خوب در محیط های شلوغ و ساکت اشاره کرد.

بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه را بشناسید …

ویدیوی زیر از رسانه معروف موبونیوز را مشاهده کنید تا با این محصول به شکل کامل آشنا شوید :

مفیدترین نظرات خریداران :

امتیاز 4.3 از 5.0 و پیشنهاد شده توسط +400 نفر از خریداران

صیاد نوشته : سلام خدمت همه دوستان من واقعا توصیه میکنم خرید کنید کیفیت ساختش ک حرف نداره باتری راحته راحت 3 روز واست جوابه وقتی گوشیارو داخل گوش قرار میدی برای منکه همیشه رو موتورم واقعا صدای بیرون واسم حذف میشه و راحت میتونم مکالمه داشته باشم اگ نسخه بلوتوث گوشیت بالا باشه تاخیر صدا اصلا ب چشم نمیاد

کاربر دیجی‌کالا نوشته : بعد دو هفته استفاده میگم کیفیت صدا و شنیدن جزئیات واقعا شگفت زدتون میکنه . بلندی صدا هم استاندارده. کیفیت ساختش خوبه و خیلی سبکه به صورتی که متوجه نمیشین رو گردنتونه. یه کم سیم هاش یه جورین که حس اطمینان کمتری میدن ولی از خیلی از هندزفری ها بالاتره.

چندین سیلیکون داره که قشنگ میتونین با ارگونومی گوشتون تنظیم کنین . باتریش کفاف استفاده روزانه رو قطعا میده و شارژ کاملش زیاد طول نمیکشه. یه کم قیمتش زیاده و اینکه برد بلوتوثش به نظرم میتونس بیشترم باشه( چیزی حدود 10 متر هس) جمله آخر:اگه برای استفاده عادی مثه فیلم و موسیقی میخواید قطعا پشیمون نمیشید از خریدش

حجت نوشته : من این هنزفری رو امروز تحویل گرفتم کیفیت موسیقی و مکالمه خیلی خوبه و راضی کنندس. من قبلا هنزفری ترو وایرلس گرفته بودم ولی کیفیت مکالمش خیلی بد بود گذاشتمش کنار استفاده نمیکنم ولی این مدل گردنی استفادش خیلی راحتتر و کاربردی تره .خریدشو توصیه شدید میکنم.

بهترین هندزفری گردنی بیتس

برند معروف بیتس با امکان شارژ سریع حدود قیمت : 3.5 میلیون تومان

بهترین هندزفری گردنی بیتس

  • هدفون بلوتوث گردنی بیتس FLEX
  • وزن 18.6 گرم
  • 10 ساعت مکالمه
  • 10 ساعت پخش موسیقی
  • شارژ سریع (10 دقیقه شارژ برای 1.5 ساعت استفاده)
  • محدوده عملکرد 10 متری
  • نویز کنسلینگ میکروفون و هدفون
  • مقاوم در برابر رطوبت و عرق

مشاهده قیمت لحظه‌ای + خرید از دیجی کالا

همانطور که احتمالاً می‌دانید، بیتس یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندها در میان تولیدکنندگان اسپیکر و هندزفری است. هندزفری FLEX یکی از بهترین هندزفری گردنی بازار ایران است که نسبت به رقبای خود از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

کیفیت صدای این هندزفری و میکروفون دارای حذف نویز باعث می‌شود مثل همیشه با محصولی با کیفیت از برند بیتس روبرو شوید. برخی از ویژگی‌ها در طراحی این هندزفری نیز بسیار خوب هستند، زیرا مجموع وزن آن تنها 18.6 گرم است و در برابر عرق و رطوبت کاملاً مقاوم است و برای ورزشکاران بسیار مناسب است.

البته Beats در این هدست دورگردنی از چیپستی به نام W1 استفاده کرده است تا تأخیر صدا را به حداقل ممکن برساند. و امکان شارژ سریع فراهم شده تا با 10 دقیقه شارژ بتوانید در 1 ساعت و 30 دقیقه از آن استفاده کنید.

امتیاز 4.1 از 5.0 و پیشنهاد شده توسط +100 نفر از خریداران

ویدیوی زیر از دیجی کالا مگ تلنت را مشاهده کنید تا با این محصول که یکی از مدل‌های بهترین هندزفری گردنی بازار ایران به حساب می‌آید، به شکلی جذاب و حرفه‌ای آشنا شوید :

سال ۲۰۱۸ بود که اپل هدفون BeatsX را به دنیا معرفی کرد؛ هدفونی که به خاطر کیفیت صدای بالا، طراحی جذاب و وزن کم توانست با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شود. موفقیت این هدفون باعث شد بیتس با معرفی هدفون بلوتوثی Flex به فکر ادامه این موفقیت‌ها بیفتد. هدفون بلوتوثی بیتس مدل Flex بند گردنی نازک‌تری نسبت به نسل قبلی خود دارد، اما در عوض از پلاستیک مقاوم‌تری برای ساخت آن استفاده شده.

سری هدفون‌ها در داخل خود آهنربا دارند و می‌توانند به راحتی به هم بچسبند تا آن‌ها را گم نکنید. وقتی سری‌ها را به هم می‌چسبانید، پخش موسیقی به طور خودکار متوقف می‌شود و وقتی آن‌ها را جدا می‌کنید مجددا شروع به پخش می‌کند. در کنار این موارد، قیمت مناسب این هدفون هم دلیل خوبی است که آن را برای خرید بهترین هندزفری گردنی بازار ایران مد نظر داشته باشید.

مفیدترین نظرات خریداران :

سینا نوشته : بعد از خرید متوجه شدم باید نرم افزار beats رو نصب کنم که در گوگل پلی بهش دسترسی ندارین و از طریق یکسری نرم افزارهای خاص باید دانلودش کنین.بعد از نصب نرم افزار به راحتی نوع هدست رو انتخاب میکنین و اتصال برقرار میشه.در نرم افزار نام هدست رو میتونین در گوشی تغییر بدین.شارژ باطری رو نشون میده و یکسری اطلاعات ساده دیگه. کیفیت ساخت و کلید ها خیلی خوبه.

سبک هست و به نظرم مقداری ظریفه که باید مراقب باشین اما من همین سبک و ظریف بودنش رو دوست داشتم.سری های مختلف برای داخل گوش داره که تعویضشون راحته من هدست های زیادی داشتم و به نظرم این جز خوب های بازار هست و از خریدش پشیمون نمیشین.

احسان نوشته : واقعا ممنونم سریال رو هم چک کردم اصلی بود تازه سریع هم بدستم رسید سبک جم و جور صدای قابل قبول پاسخگویی اتومات

علیرضا نوشته : اونایی که میگن صداش کمه اینقدر هندزفری های داغون چینی استفاده کردن گوششونو نابود کردن صدای مناسبو این هندزفری بهتون میده و ایرپاد ها اگرم خیلی زیاد میخواین بیس داشته باشه هدفون رو گوشی بگیرین کیفیت صدا عالیه پشتیبانی از دالبی داره که کاملا برای فیلم دیدن مناسبش میکنه شارژش عالیه که باعث میشه با چند دقیقه شارژ یکی دو ساعت ازش استفاده کنین برای کیفیت بهتر صدا و مناسب بودن برای گوش همه

سری هایه همراه با هندزفری رو امتحان کنید برای من بهترین کیفیت و ارگونومی واسه همونی بود که روی خودش بود از اول بقیه چون کاملا کیپ گوش نمیشن صدارو خوب منتقل نمیکنن بیس خوبی هم نمیدن نویزی ندیدم توی گوش دادن آهنگای با کیفیت با ایرپاد پرو هم مقایسه کردم حجم صدای اون یکم بالاتر بود تو کیفیت صدا هم شاید خیلییی کم تفاوتشون بود وگرنه این نسبت به قیمت عالیه

مهم ترین اینه که اپل و چیپ اپل داره یعنی شما میتونین با find my پیداش کنین هرجا باشه و خیلی سریع هم کانکت میشه چون جزو هندزفری هایه فابریک ساخته شده برای آیفونه درکل آیفون دارین به شدت پیشنهاد میشه اگه پول ایرپاد ندارین اگر اندروید دارین شاید بتونین سراغ گزینه هایه بهتر برین ولی خب بیتس ندارین این خیلی مهمه کیفیت و دقت ساخت محصولات بیتس و اپل خیلی بالاست به عنوان بهترین هندزفری گردنی بازار ایران می‌تونید بهش نگاه کنید به شدت پیشنهاد میشه در ضمن میکروفون بسیار خوبی داره و قابلیت مگنتاش عالیه

  • نحوه نمایش محصول ها
هندزفری بلوتوثی لنوو مدل XE05-2021

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل XE05-2021

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
مشاهده توضیحات و قیمت + خرید از دیجی‌کالا
هدفون بی سیم بلوتوثی انکر مدل  A3213 U2i

هدفون بی سیم بلوتوثی انکر مدل A3213 U2i

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: USB Type-C
  • قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر آب
مشاهده توضیحات و قیمت + خرید از دیجی‌کالا
هدست بلوتوثی لنوو مدل XE05

هدست بلوتوثی لنوو مدل XE05

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
مشاهده توضیحات و قیمت + خرید از دیجی‌کالا
هندزفری لنوو مدل HE05-Earphone

هندزفری لنوو مدل HE05-Earphone

  • نوع گوشی: دو گوشی
مشاهده توضیحات و قیمت + خرید از دیجی‌کالا
هندزفری بی سیم لیتو مدل LB-9

هندزفری بی سیم لیتو مدل LB-9

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: microUSB
مشاهده توضیحات و قیمت + خرید از دیجی‌کالا
هندزفری بلوتوثی لیتو مدل LB-8

هندزفری بلوتوثی لیتو مدل LB-8

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: Bluetooth ، USB Type-C
مشاهده توضیحات و قیمت + خرید از دیجی‌کالا
هندزفری بی سیم لیتو مدل LB-10

هندزفری بی سیم لیتو مدل LB-10

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: Bluetooth ، microUSB
مشاهده توضیحات و قیمت + خرید از دیجی‌کالا
هندزفری بلوتوثی لنوو  مدل HE05x

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل HE05x

  • نوع گوشی: دو گوشی
مشاهده توضیحات و قیمت + خرید از دیجی‌کالا
هندزفری بلوتوثی میدسان مدل ECO01

هندزفری بلوتوثی میدسان مدل ECO01

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: Bluetooth ، microUSB
  • قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
مشاهده توضیحات و قیمت + خرید از دیجی‌کالا
4.4/5 - (40 امتیاز)
بهترین هندزفری گردنی بازار ایران
محصول موردپسند خود را پیدا نکردید؟!
محصولات پیشنهاد شده در بالا، همگی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات با ویژگی‌های مدنظر شما بودند. با این حال ممکن است شما از بین آن‌ها، محصول مورد پسند خود را نیافته باشید. کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و محصولات مرتبط بیشتری را در دیجی کالا مشاهده و انتخاب کنید :
مشاهده برترین محصولات مرتبط در دیجی‌کالا

اگرچه هندزفری‌های گردنی کمی قدیمی شده‌اند و جای خود را به هندزفری‌های بی‌سیم می‌دهند، اما شرکت‌ها به توسعه و تولید این مدل از هندزفری‌ها ادامه می‌دهند و هر ساله مدل‌های جدید و پیشرفته‌تری را معرفی می‌کنند.

از طرفی خرید بهترین هندزفری گردنی بازار ایران در مقایسه با سایر انواع هندزفری گزینه مناسب‌تری برای ورزش است و قابلیت‌های بهتری برای فعالیت‌های بدنی دارد.اگر از هندزفری‌های سیمی خسته شده‌اید و به هندزفری‌های طرح بی سیم علاقه دارید، خرید انواع هندزفری‌های گردنی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شما چه نظری در این باره دارید؟ آیا فکر می‌کنید با وجود هندزفری‌های کاملاً بی‌سیم، حتی بهترین هندزفری گردنی بازار ایران ارزش خرید دارد؟ به نظر مگتو، هر کدام از این مدل‌ها، برتری‌های خاص خود را دارند و در جای خود و برای خریداران گروه هدف خود، بسیار کاربردی هستند. لطفاً نظرات و دیدگاه های خود را با ما و مخاطبان در میان بگذارید.

  • بهترین هندزفری گردنی بازار ایران کدام مدل است؟

انتخاب و خرید بهترین هدفون بی‌سیم دور گردنی کاملاً به استفاده و نیاز شما بستگی دارد، اما «Anker SoundCore Life U2» را می توان کامل‌ترین مدل هدفون گردنی در رنج قیمتی خود دانست. زیرا امکانات بسیار خوب و کیفیت بالا را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

  • قیمت بهترین هندزفری گردنی چقدر است؟

شما می‌توانید از کمتر از 200 هزار تومان برای خرید مدل‌های پرفروش هندزفری گردنی لنوو HE05 تا بیشتر از 1.5 میلیون تومان برای مدل‌های معروف‌تر برند بیتس و انکر هزینه کنید. انتخاب بازه قیمت بر اساس بودجه و نیازهای شما تعیین می‌شود.

  • بهترین هندزفری گردنی سامسونگ کدام است؟

سامسونگ یکی از برندهای معروف در زمینه محصولات تکنولوژی است و خیلی از افراد بدون توجه به امکانات و برتری‌های محصولات برندهای دیگر به دنبال خرید یک محصول تنها از برند سامسونگ هستند. در بازار ایران می‌توان سامسونگ Level U2 را به عنوان بهترین هندزفری گردنی سامسونگ معرفی کرد.

از یک تا پنج (راست به چپ) به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
4.4/5 - (40 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا